اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی‌های هفته| از سقوط بالگرد وزیر تا ردپای آیفون 13 در انتخابات فوتبالی/ رقابت مورینیو و ساپینتو!

در اتفاقات جنجالی این هفته یک سانحه دلخراش هوایی برای وزیر ورزش و جوانان رخ داد و در انتخاباتی فوتبالی هم ردپای یک گوشی آیفون 13 پیدا شد.

جنجالی‌های هفته| از سقوط بالگرد وزیر تا ردپای آیفون 13 در انتخابات فوتبالی/ رقابت مورینیو و ساپینتو!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته را باهم مرور می‌کنیم که مهمترین آن سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در استان کرمان بود که اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی  در این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وزیر ورزش که برای بازدید از اماکن ورزشی کرمان به این استان سفر کرده بود، پنجشنبه ۴ اسفند در میان برنامه های خود راهی شهرستان بافت شد که بالگرد حامل و همراهان دچار سانحه شد و سجادی و همراهان برای درمان به مرکز درمانی بافت منتقل شدند که تشخیص پزشکان بر خونریزی مغزی وزیر ورزش بود و او بلافاصله به کرمان منتقل‌ شد. در نهایت وزیر به تهران آورده شد و پس از چند روز حضور در بخش مراقبت های ویژه در حال حاضر وضعیت بهتری را دارد.

روایت سقوط بالگرد

 علیرضا پورسلمان در خصوص سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و تنی چند از مسؤولین و پرسنل این وزارتخانه، اظهار داشت:‌  وزیر هم آسیب دیده و ان‌شاءالله خوب شود. بالگرد هنگام نشستن در فاصله 10، 12 متری، منطقه نشستن را از دست داد و سقوط کرد. کنترل از دست خلبان خارج شد. در حد5-4 ثانیه بالگرد چرخش های خیلی شدیدی داشت و تقریبا تمام صندلی‌ها و خود کابین از بین رفت. بر انسان‌هایی که که داخل کابین بودند چه گذشت. الحمدالله خوب هستیم. یک عزیز از دست رفته داشتیم. احمدی در قامت یک شهید است و انسان بسیار دوست‌ داشتنی بود که از بین ما رفت.

* قهر «اسکوچیچ» ؛ فعلاً نمی‌خواهم به ایران بیایم!

دراگان اسکوچیچ بعد از دریافت پیشنهاد مدیران باشگاه فولاد، به آن‌ها اعلام کرده که به واسطه اتفاقات و حواشی چند ماه گذشته و برکناری جنجالی‌اش از هدایت تیم ملی، فعلاً علاقه‌ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و نمی‌خواهد در نقش جانشین جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان کارش را آغاز کند و به عنوان سرمربی مجدداً در تیم فولاد فعالیت داشته باشد.

استقلال و پرسپولیس خریدار نداشتند!

دقیقا یک ماه پس از انتشار آگهی عرضه ۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی، حسین قربان‌زاده در یک توییت و استوری اینستاگرامی خود نوشت: «سرخابی‌ها خریدار نداشتند. او در ادامه اعلام کرد: «برای تغییر در شرایط و احتمالا قیمت، مجددا عرضه آنها در هیات واگذاری طرح می‌شود.»

اگر این دو باشگاه در این شرایط خریداری داشتند باید تعجب می‌کردیم باشگاه‌هایی که به جز بدهی‌های میلیاردی و هواداران عاشق دارایی ارزشمند دیگری ظاهرا ندارند! 

انصرافی‌ها

بعد از اینکه فدارسیون فوتبال اعلام کرد: فرکی، تارتار، مجیدی، نکونام و قلعه‌نویی جزو گزینه‌های داخلی فدارسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی هستند و از آنها برنامه گرفته‌شده‌است. تقریبا تمامی آنها از هدایت تیم ملی انصراف دادند به جز جواد نکونام که همچنان امیدوار است سرمربی تیم ملی کشورمان شود!

تکذیب انتخاب سرپرست برای وزارت ورزش

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در مورد مسایل ورزش و بخصوص فوتبال گفت مهدی تاج به سراغ وزیرش برود و مشکلات را حل کند. ان‌شاءالله وزیر ورزش هم خوب می‌شود. دیشب هم پیش سجادی رفتم. به هوش آمده بود. می‌شناخت و می‌فهمید. سجادی حتماً به وزارتخانه برمی‌گردد.کی گفته برای او جانشین انتخاب می‌کنیم؟

ردپای آیفون 13 در انتخابات فوتبالی

گفت‌‌و‌گوی لو رفته نامزد هیئت فوتبال استان فارس حسابی جنجال ساز شد در فایل صوتی منتشر شده این شخص صراحتا می‌گوید؛ آیفون ۱۳ بیار تا نامه بزنم! تو می‌خواستی 500 میلیون تومان بدهی حالا حاضر نیستی 50 میلیون بدهی یک گوشی آیفون! ( البته به قیمت آن زمان) در پی انتشار  این فایل صوتی مکالمه یک نامزد انتخابات هیئت فوتبال فارس و رئیس سابق این هیئت در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص خبر داد.

کتک‌کاری جیمی‌جامپ با دروازه‌بان سویا در لیگ اروپا

در جریان دیدار آیندهوون و سویا، یک هوادار به زمین آمد و با دروازه‌بان تیم میهمان درگیر شد. جیمی‌جامپ به قصد درگیری با «مارکو دیمیتروویچ» به زمین آمد و با مشت به صورت گلر سویا ضربه زد. این دروازه‌بان در ادامه برای دفاع از خود، هوادار را به زمین کوبید تا درگیری به شکلی عجیب ادامه پیدا کند.

باز هم آقای خاص اخراج شد!

ژوزه مورینیو سرمربی تیم آاس‌رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم از کنار زمین اخراج شد. این سومین کارت قرمز مورینیو در این فصل است. آقای خاص تبدیل شده به آقای اخراج این فصل 3 بار موریینو اخراج شد تا رقابت تنگاتنگی بین ساپینتو و مورینیو این فصل شاهد باشیم!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول