اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدمحمد جان جان: ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

شهیدمحمد جان جان در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «پیام من به برادران این است سنگر را خالی نگذارید و تداوم‌بخش راه من باشید، پیامم به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت کنید و به فرمان امام لبیک گویید».

شهیدمحمد جان جان: ادامه‌دهنده راه شهدا باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3080/ تبرک لحظاتمان با شهیدمحمد جان جان

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

مپندارید آنانکه در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آنها زنده هستند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

با سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) و سلام و درود بر نایب بر حقش امام امت حامی مستضعفین عالم و دشمن استکبار جهانی و سلام بر تمام رزمندگان جان بر کف این شب‌شکنان و عاشقان مخلص حسین و سلام بر خانواده معظم شهدا و مجروحین و اسرای در بند استکبار جهانی.

ای تاریخ‌نویس بشکنت قلمت اگر ننویسی که اصحاب خمینی را چگونه کشتند.

خدایا! به امام حسین(ع) بگو که شهدای ما همچون تو سر در بدن ندارند و با لب تشنه شهید می‌شوند.

خدایا! به مهدی‌ات بگو که لشکر عظیم اسلام برای یاری‌ات در انتظار توست.

خدایا! به رجایی بگو که قرارداد صلح با کافران را امضا نخواهیم کرد.

آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که هستید از کجا آمده‌اید و برای چی آفریده شده‌اید؟

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که مرگ در انتظار شماست پس چرا از مرگ هراسانید و فرار می‌کنید؟

آیا شما فقط برای این آفریده شده‌اید که در رفاه و عیش و نوش و خوردن و خوابیدن و راضی کردن هوای نفس خود باشید یا به قول یک عده ریاکار موذی که فقط فکر می‌کنند قرآن حکم نماز و روزه را داده است! مگر نه اینکه حکم جهاد و دفاع از اسلام بر شما واجب است؟

نماز و روزه و پرهیزکاری و وصل شدن به احکام الهی راه حق و باطل را به ما می‌آموزد و این ما هستیم که باید عمل سختی‌ها و ریاضت کشیدن‌ها و با عمل‌مان راه حق را پیموده و مرگ در راه خدا و اسلام را آغوش باز بگیرم من که از جان خود گذشته‌ام ولی شهدای دیگر از خیلی چیزها گذشته‌اند مثلاً از مال و عیال و از جانشان در راه خدا انفاق کرده‌اند.

از پدر و مادرم طلب حلالیت دارم، در فراق من شیون و زاری نکنید، اگر آرامش روح مرا می‌خواهید بیشتر به خدا متوسل شوید، برای تنهایی حسین(ع) و اهل بیت حسین(ع) گریه کنید.

 پیام من به برادران این است که سنگر را خالی نگذارید و تداوم‌بخش راه من باشید، پیام من به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت کنید؛ بعد از من بر شما واجب است کار زینبی کنید به فرمان امام لبیک گویید.

پایان پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول