اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مدال‌آوران بین‌المللی قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران و داوران مدال‌آور برون‌مرزی قم در سال 1400 عصر امروز برگزار شد.

مدال‌آوران بین‌المللی قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم تجلیل از مدال‌آوران برون‌مرزی ورزش قم در سال 1400 عصر امروز در تالار بعثت فرهنگ‌سرای جوان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی متقی‌فر مسئول دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و برخی از مسئولین استانی برگزار شد.

در این مراسم در بخش ورزشکاران حسین گلستانی و سیدحسین حسینی‌جد در رشته والیبال نشسته، محمدجواد رضایی و علی‌رضا نجاتی در کشتی، علی و سیاوش زینال‌وند در فوتبال ناشنوایان، امیر مقدمی و محدثه ابراهیم‌پور در دوومیدانی، مهدی دانائیان در پاراتکواندو، رضا عیوضی در بسکتبال با ویلچر، محمدحسن حبیبی در تنیس روی میز و مرتضی محمدی در بازی‌های الکترونیک به عنوان ورزشکاران قمی مدال‌آور در مسابقات برون‌مرزی در سال 1400 مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در بخش مربیان، علی‌رضا کتیرایی و ابوالقاسم پایدار در کاراته، روح‌الله میکائیلی و مهدی علی‌زاده پورنیا در کشتی، مجید تلخابی در پاورلیفتینگ، محمدرضا مطیع در بدمنیتون، سعید علیپور در بدنسازی، علی رضایی در دوومیدانی و زهرا احمدی‌نیا در هندبال تجلیل شدند.

در بخش بعدی که مربوط به داوران مدال‌آور در سال 1400 بود، ابوالقاسم پایدار و محدثه اخویان در کاراته، سعید عباسی در کشتی، محمدحسن حسین‌زاده و سید امید مقدس‌زاده در بدمنیتون، مجید تلخابی پاور لیفتینگ، محمد کاظم حججی در ترای اتلون، محمدحسین شجاع‌فرد در وزنه‌برداری و مجید عباس‌زاده در بوکس تجلیل شدند.

همچنین در بخش پایانی این مراسم، دومین جشنواره ملی تکریم الگوهای‌ برتر عفاف و حجاب در ورزش بانوان استان قم با تجلیل از برخی ورزشکاران مدال‌آور در بخش بانوان، مادران و همسران قهرمانان مدال‌آور قمی برگزار شد.

پایان پیام/78030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول