اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده مجلس: دستور ایجاد خط انتقال سوخت مایع به خراسان‌شمالی صادر شد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی جلسه‌ای که با استاندار و وزیر نفت برگزار شد، دستور انجام ایجاد خط انتقال سوخت مایع به خراسان‌شمالی صادر شده است و اکنون نیاز به پیگیری‌های جدی دارد.

نماینده مجلس: دستور ایجاد خط انتقال سوخت مایع به خراسان‌شمالی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی، علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مواردی که همیشه در استان مورد توجه بوده، موضوع سوخت فسیلی مایع و گاز است.

وی با اشاره به اینکه استان ما در انتهای خط گازرسانی قرار دارد، گفت: قطعی گاز سواپ ترکمنستان در برخی موارد باعث شده ما حتی در بخش خانگی هم دچار مشکل شویم.

نماینده مردم شیروان با بیان اینکه برای برطرف شدن مشکلات گازی استان باید خط انتقال سوخت مایع را به مرکز استان انجام دهیم، افزود: طی جلسه‌ای که با استاندار و وزیر نفت داشتیم، دستور انجام این کار صادر شد و نیاز به پیگیری‌های جدی دارد.

جدی بیان داشت: زمانی که گاز صنایع قطع است، گاز مصرفی پایه صنایع روزانه حدود ۲ الی ۳ میلیون مترمکعب گاز است.

نماینده مردم شیروان با بیان این مطلب که باید سوخت مایع برای صنایع و هم برای بنزین و گازوئیل در دسترس باشد، گفت: باید دولت را موظف کنیم گاز سوآپ ترکمنستان را به صورت دائم دنبال کند.

وی افزود: مخازن گازی منطقه هم باید موردتوجه ویژه قرار بگیرند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول