اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی برنامه صدای مدرسه در شبکه رادیویی دنا

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی صدای مدرسه خبرداد.

راه اندازی برنامه صدای مدرسه در شبکه رادیویی دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی گفت: با همکاری خوب صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد صدای مدرسه در شبکه رادیویی دنا با هدف آگاهی بخشی به دانش آموزان،معلمان و اولیا در ایام شعبان راه‌اندازی شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نخستین برنامه صدای مدرسه با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان با موضوع هدایت تحصیلی به مدت 45 دقیقه روی آنتن رفت.

وی همکاری معاونت صدا و همکاران در رادیو با آموزش وپرورش را ستودنی و قابل تقدیر دانست وگفت: رادیو نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم دارد که روزانه در برنامه های مختلف ارتباطات زنده رادیویی به مناسبتهای مختلف با مسئولان در آموزش وپرورش برقرار می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر سیمای مدرسه نیز راه اندازی و با محوریت دهه فجر در شهرستانهای پرجمعیت تولید وپخش شد گفت: قسمت چهارم این برنامه نیز به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت روی آنتن می رود.

موسوی از نگاه ویژه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و مجموعه معاونین و مدیران این سازمان به آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول