اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح آینه‌داران ۴۸ حسینیه شهید در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: طرح آینه داران ۴۸ حسینیه شهید و بازدید از خانواده شهدا در زنجان برگزار می‌شود.

طرح آینه‌داران ۴۸ حسینیه شهید در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه استان زنجان در حوزه ایثار اجتماعی پیشتاز است، اظهار کرد: رسانه‌ها نیز در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همراهی خوبی دارند.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه در چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بنیاد شهید قرار داریم و ۲۲ اسفند به دلیل عملیات‌های گسترده و شهدای این ماه به روز شهید نامگذاری شده است، گفت: ۵۳۴ شهید استان زنجان در اسفندماه به شهادت رسیده‌اند.
وی، با بیان اینکه از ۱۲ بهمن برنامه‌های روز شهید با طرح دیدار با فجر آفرینان آغاز شده و ۲۲ برنامه برگزار می‌شود، گفت: کاشت نهال همه ساله ۱۵ اسفند انجام می‌شود و در طرح پویش ایران سرسبز هر ایرانی یک نهال، غرس ۳ هزار و ۵۳۵ نهال به یاد شهیدان استان زنجان انجام می‌شود.
نیک بخش با اشاره به اینکه برنامه‌های روز شهید امسال با شعار همپای جانبازان به پای عهد و پیمان تا پای جان هستیم پای شهیدان و هشتک «رسم شهادت راه شهیدان» است، اضافه کرد: برنامه‌های امسال از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.
نیک بخش با بیان اینکه ادای احترام به خانواده شهدا در غالب غبار روبی شهدا اتفاق خواهد افتاد، ادامه داد: در این ایام برنامه‌های ورزشی و فرهنگی انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با اشاره به اجرای طرح آینه داران ۴۸ حسینیه شهید و بازدید از خانواده شهدا گفت: طرح پایش سلامت و عیادت از جانبازان، دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور جانبازان، پیگیری مطالبات ایثارگران، ساماندهی مزار شهدا و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری از برنامه‌های این روز است.
نیک بخش افزود: قصه‌گویی با موضوع شهدا، برگزاری همایش زنان ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت این روز است.
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها و با تاکید بر لزوم تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت، تصریح کرد: باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده شود و مهم‌ترین وظیفه مورد انتظار، تکریم جامعه ایثارگری است.

پایان پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول