اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صحبت‌های تند فکری؛ حریف فحاشی می‌کند نیمکت ما معلم اخلاق شده/ داور را باید از کادرفنی آن‌ها انتخاب کنند!

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نیمکت‌ ما همگی معلم اخلاق هستند و جلوی همه را می‌گیرند تا اتفاقی نیفتد اما آنها به نیمکت‌شان یاد می‌دهند که فحاشی و بی‌احترامی کنند.

صحبت‌های تند فکری؛ حریف فحاشی می‌کند نیمکت ما معلم اخلاق شده/ داور را باید از کادرفنی آن‌ها انتخاب کنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود فکری پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و  چهارم لیگ یک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید به بازیکنان با غیرتم خسته‌نباشید بگویم که با تمام وجود بازی کردند، بازی مردانه‌ای هم ارائه دادند. خوشبختانه در بازی جوانمردانه ما کم نیاوردیم. بازی را خوب شروع کردیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم.

وی افزود: به دلیل اتفاقاتی که در چند هفته اخیر درون تیم ما رخ می‌دهد باعث شده که بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشته باشند و با وجود بازی خوب و اینکه هم به گل رسیدیم نتوانستیم از گل‌مان محافظت کنیم اما در مجموع هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی قابل قبولی ارائه دادیم. بازی سنگینی بود، حریف هم تیم خوبی بود. البته به غیر از مسائل فنی مسائلی هم بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران‌شان داشتد. بازیکن آنها گل می‌زند و به سمت تماشاگران ما می‌آید و مشت گره می‌کند. اما عوامل ما، نیمکت‌ ما همگی معلم اخلاق هستند و جلوی همه را می‌گیرند تا اتفاقی نیفتد اما آنها به عوامل‌شان و نیمکت‌شان یاد می‌دهند که فحاشی و بی‌احترامی کنند باید واقعاً به این فوتبال خندید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به زمین حریف می‌روید آن کارها را می‌کنند به زمین ما می‌آ‌یند به تماشاگران‌شان یاد می‌دهند فحاشی کنند. به عوامل خودشان از تدارکات تا توپ‌ جمع‌کن خودشان یاد می‌دهند که بی‌احترامی کنند. اینها برنامه‌هایی است که یکسری مربی‌های معلوم‌الحال دارند و در کارشان دارند و متأسفانه برخوردی هم نمی‌شود. اینکه مثلاً دو روز قبل از بازی داور بازی عوض می‌شود آنها فکر‌ می‌کنند می‌آیند اینجا سه امتیاز را می‌گیرند و می‌روند. در  اهواز فحاشی کردند. یکسر‌ی‌آدم‌ها را اجیر کرده بودند و به ورزشگاه آورده بودند در روزهایی که بدون تماشاگر بود تا فحاشی کنند به هر حال برخی چیزی در زندگی ندارند و برای‌شان مهم نیست که به دیگران بی‌احترامی و فحاشی کنند. ملت ایران مردم با غیرتی هستند و تعصب دارند و آنهایی واقعاً خودشان چیزی ندارند فکر نکنند بقیه مردم هم چیزی از خودشان ندارند، بقیه دارند و بدانند کجا می‌خواهند چه رفتاری کنند یا اینکه این شکلی بخواهند امتیاز بگیرند.

فکری در مورد اینکه تیم حریف معتقد ا ست شما هم الفاظی به کار برده‌اید، عنوان کرد: آقای پورموسوی را همه مردم ایران می‌شناسند شکل کارش را می‌دانند. شعارهایی که مردم می‌دادند را بروید ببینید چه می‌گفتند یا آقای بداوی خودش چه می‌گفت، آمده است لب خط و دعوا راه می‌اندازد. زمان این کارها گذشته که با شلوغ‌کاری و همه بریزند لب خط بخواهند از حریف امتیاز بگیرند. در زمین مثل مرد بیایید و امتیاز بگیرد نه اینکه بخواهند بی‌احترامی کنند از اهواز تماشاگر آورده‌اند که به سرمربی تیم حریف بی‌احترامی کنند. اینها را نمی‌بینند و نمی‌شنوند؟  در روی نیکمت خودشان از توپ جمع‌کن گرفته تا تدارکات‌شان بی‌احترامی می‌زنند تا سرپرست، سرمربی و تمام مربیان‌شان و فحاشی و بی‌احترامی می‌کنند. این زمان دیگر گذشته  است و دست پیش‌ بگیرید و بگویید فکری دارد فحاشی می‌کنند. همه مردم ایران فکری را می‌شناسند شما را هم می‌شناسند.

وی در مورد انتقادهایی که به داور بازی از سوی حریف شده است، گفت: فکر می‌کنم آنها باید از کادر فنی خودشان داور انتخاب کنند. من به آقای افشاریان پیشنهاد می‌کنم از کادر فنی اینها داور انتخاب کند و آنطور که خودشان می‌خواهند برای‌شان سوت بزنند. داور امروز چند اشتباه به ضرر تیم ما داشت و در چند مورد کارت‌های بی‌مورد به تیم ما داد. حتی روی نیمکتی که به من کارت  داد شروع کننده ماجرا آنها بودند. باید به نیمکت‌نشینان حریف کارت می‌داد. اینکه 2 روز قبل از بازی داور مسابقه تغییر کند یعنی چه، آقای افشار و کمیته داوران بگویند. شما داور انتخاب می‌کنید و بعد تیمی می‌آید و درخواست تغییر داور را می‌کند. پس روی داور بعدی هم که انتخاب شده اعتراض دارید؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: به نظرم همه باید روی زمین بنشینند تا این تیم برود و گلزنی کند و با کارهایی که می‌کنید گل بزنید و برنده شوید. 

فکری در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفته اسکرین شات دارد که برخی داوران سکه می‌گیرند و قضاوت می‌کنند، گفت: این را با سند و مدرک بروند به کمیته داوران بگویند. ببیند سکه چه کسی داده و چه کسی گرفته و اگر هم سند نداشتند باید جوابگو باشند. 

وی در مورد  اینکه حواشی در مسابقات هفته به هفته بیشتر می‌شود، گفت: نظارت‌ها باید سفت‌تر و سخت‌تر باشد. از طرف کمیته داوران، کمیته برگزارکننده مسابقات، سازمان لیگ یک نظارت‌ها شدیدتر شود. تیم‌هایی که شلوغ‌بازی درمی‌آورند شناسایی شوند و داوران توجیه شوند و با آنها برخورد کنند. در تیم ما  همه از تدارکات و سرپرست می‌شوند معلم اخلاق و جلوی ما را می‌گیرند. همه آنها می‌آیند بی‌احترامی و فحاشی می‌کنند. یاد گرفتن از این کارها بکنند و با این روش نتیجه بگیرند، بعد نیمکت ما جلوی ما را می‌‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا  در مورد شانس صعودکنندگان به لیگ برتر گفت: هر اتفاقی ممکن است بیفتد، ممکن است که ما سوم و چهارم شویم و بعد دوباره بیاییم دوم شویم. رقابت ادامه دارد و ما باید حواس‌مان جمع باشد. یکسری مشکلات از درون خودمان به وجود می‌آید. مشکلاتی که درون خودمان داریم با یکدلی و اتحاد بیشتر حل شود و با انتخاب روش بهتر بتوانیم تیم را برای بازی‌ها آماده کنیم و امتیاز بگیریم تا روز آخر این رقابت ادامه دارد. حداقل برای دومی در لیگ چند مدعی وجود دارد. باید بجنگیم تا در نهایت بتوانیم صعود کنیم و حاشیه امنیتی وجود ندارد. 4-5 تیم مدعی دومی هستند. باید تلاش کنیم. 

فکری در مورد اینکه هفته گذشته بعد از بازی با مس شهربابک از مدیریت باشگاه انتقاد کرد و آیا شرایط بهتر شده است یا نه، عنوان کرد: دوست داریم اتفاقات بهتری بیفتد. باید در تصمیم‌گیری‌ها،‌ رفتارها و صحبت‌های‌مان تجدیدنظر کنیم. باید حمایت کنیم و کنار هم باشیم. همه مجمع باید یکدل باشند و مشکلات را به صورت دوستانه حل کنیم و تعامل وجود دارد و اتفاق خوب به این شکل بیفتد و اگر از همه فاصله بگیریم و مشکل پیدا می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول