اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تخلفات عجیب و غریب نانوایی های دهدشت/ از اعجاز کارت هدیه تا شگرد 7 کارتخوان

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه برخی تخلفات نانوایی‌ها در دهدشت را تشریح کرد.

تخلفات عجیب و غریب نانوایی های دهدشت/ از اعجاز کارت هدیه تا شگرد 7 کارتخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علمدار بازرگان در جلسه بررسی تنظیم بازار سخنان خود را با طرح چند سوال شروع کرد که یک مجتمع نانوایی باید چند نوع آرد داشته باشد؟ یک مجتمع قطعا یک پروانه کسب دارد اما چرا دو نوع آرد در آن موجود است؟.

رئیس تعزیزات حکومتی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که مافیا پشت آرد است گفت: به این دلیل می‌گویند آرد بی‌کیفیت است که کم‌فروشی کنند.

وی با بیان این‌که ۱۰ نانوا دست یک نفر ۶ نانوا دست یکی دیگر و نانوایی‌ها را اجاره می‌دهند اظهار کرد: تا زمانی که نانوایی اجاره داده می‌شود باید شاهد نان بی‌کیفیت و کم‌فروشی در دهدشت باشیم.

بازرگان با بیان این که طی یک بازدید هفت کارتخوان در یک نانوایی مشاهده شد گفت: نانوایی دیگر با داشتن پنج کارت کارت می‌کشد که از این طریق یارانه برای او وارد شود و آرد بیشتری تحویل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نانوایی دیگر با درست کردن کارت هدیه، آن‌ها را در اختیار فروشنده قرار می‌دهد و این کار مدام تکرار می‌شود و ادارات را فریب می‌دهند و از این طریق یارانه و سهم آرد بیشتری می‌گیرند.

وی در ادامه صحبت‌های خود از پلمب ۵ واحد صنفی متخلف(آجیل فروشی، آرایشگاه، آش سبزی) خبر داد و بیان کرد: گشت‌ مشترک از هشتم اسفند لغایت ۴ اردیبهشت فعال و بازار را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول