اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

یک فاجعه ریلی دیگر در «اوهایو»؛ ساکنان هشدار «در خانه بمانید» دریافت کردند

درست با فاصله یک ماه از فاجعه ریلی در «فلسطین شرقی» اوهایو و انتشار مواد سمی در این منطقه، یک قطار باری دیگر در این ایالت از ریل خارج شد و ساکنان هشدار «در خانه بمانید» دریافت کردند.

یک فاجعه ریلی دیگر در «اوهایو»؛ ساکنان هشدار «در خانه بمانید» دریافت کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، درست یک ماه پس از واژگونی یک قطار حامل مواد سمی در «فلسطین شرقی» ایالت «اوهایو» و ایجاد موجی از هراس و نگرانی از انتشار مواد شیمیایی در هوا در بین ساکنان این منطقه، بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) به وقت محلی، یک قطار باری نورفک جنوبی در «اسپرینگفیلد» ایالت اوهایو از ریل قطار خارج شد و اهالی منطقه هشدار «در خانه‌های خود بمانید» دریافت کردند.

یکی از سخنگویان گشت بزرگراه ایالتی اوهایو به شبکه «سی ان ان» گفته است که در پی وقوع این حادثه هیچ‌ زخمی گزارش نشده است و وضعیت بغرنجی و بحرانی در محل واژگونی قطار در شهرستان «کلارک» ظاهراً‌ وجود ندارد.

حادثه فوق در ساعت حدود 17:00 روز شنبه به وقت شرقی به وقوع پیوست و یک قطار با 212 واگن نورفک جنوبی در حالی که عازم جنوب منطقه اسپرینگفیلد بود از ریل خارج شد و در پی آن‌ مسیر ایالتی 41 مسدود شد.

در پی وقوع حادثه فاجعه‌بار اخیر واژگونی قطار باری حامل مواد سمی در اوهایو، یک تیم ویژه در تلاش است تا دریابد که قطار اخیر، حامل چه موادی بوده است تا اطمینان حاصل شود که فاجعه واژگونی قطار اوهایو بار دیگر تکرار نشده باشد.

علی‌رغم آن‌که گزارش شده است در پی وقوع حادثه اخیر، بحرانی به وجود نیامده است، سازمان مدیریت بحران شهرستان کلارک، روز شنبه از ساکنان محلی که در فاصله یکهزار پایی از محل حادثه حضور داشتند، درخواست کرد که برای احتیاط فراوان از خانه‌های خود خارج نشوند.

سازمان مدیریت بحران شهرستان کلارک در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «ما از تمامی ساکنانی که نیاز به عبور و مرور به اوهایو 41 را داشتند، درخواست کردیم که از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. مقام‌های محلی و ایالتی از جمله واحد امداد آتش‌نشانی اسپرینگفیلد و اداره پلیس اسپرینگفیلد در محل حضور دارند».

بر اساس گزارش سی ان ان، حادثه واژگونی قطار در حالی به وقوع پیوسته است که تیم‌های امداد و نجات همچنان در حال پاکسازی بقایای سمی یک قطار باری نورفک جنوبی هستند که در سوم فوریه با مقادیر زیادی از مواد سمی در فاصله 200 مایلی از محل حادثه فعلی در فلسطین شرقی اوهایو واژگون شد.

در پی وقوع آن حادثه، بررسی‌ها نشان می‌دهد که ساکنان منطقه فلسطین شرقی همچنان عوارضی چون سردرد و اضطراب و تهوع و عوارض این‌چنینی را تجربه می‌کنند و موجی از نگرانی و ترس همچنان در بین ساکنان این منطقه وجود دارد به طوریکه بسیاری از آن‌ها در تلاش برای ترک این منطقه هستند.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول