اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اشک تمساح سفیر انگلیس برای دختران ایران بیشتر شبیه لطیفه است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:در زمینه مسمومیت دانش آموزان نگرانی به وجود آمده که امید است با اعلام نتایج در این خصوص نگرانی ها برطرف شود.

اشک تمساح سفیر انگلیس برای دختران ایران بیشتر شبیه لطیفه است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران به مسمومیت دانش آموزان در مدارس، اشاره کرد و گفت: متأسفانه تعدادی از دانش آموزان مسموم شدند که هنوز علت آن مشخص نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم دستگاه های امنیتی، وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش نتیجه کار را اعلام کنند، یادآور شد: در این زمینه نگرانی به وجود آمده و امید است با اعلام نتایج در این خصوص، کسانی که در داخل و خارج از کشور به موضوع دامن می زنند، موجب نگرانی بیشتر نشود؛ البته اشک تمساح هایی که دیگران می ریزند بیشتر به لطیفه شبیه است.

وی افزود: سفرای کشورهایی مثل انگلیس در جنگ جهانی اول ۱۰ میلیون نفر از ملت ما را به دلیل قحطی مصنوعی به کام مرگ کشاندند. وقتی در چنین مواردی دلسوزی می کنند خودشان ریشه مشکلات و منشأ مشکلات برای دانش آموزان خودشان هستند.

چمران با بیان اینکه حالا این قدرت ها به دنبال فریاد و دلسوزی برای دانش آموزانمان افتاده اند، تصریح کرد: برای دانش آموزانی که مسموم شدند آرزوی سلامتی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کسانی که برای دختران ما دلسوزی می کنند بدانند که در کشور ما، وزارت آموزش و پرورش و بنیاد برکت و دیگر نهادها مدرسه می سازند، خاطرنشان کرد: برخورد مسئولین ما با دختران اینگونه است و صبحت هایی که مطرح می شود بیشتر به جوک شبیه است  و امیدواریم سریعتر ریشه یابی و از حوادث بعدی جلوگیری کنند تا سمومی که در مدارس پخش می شود، مشکل ساز نشود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول