اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی اسباب بازی‌های محبوب دختران و پسران

لگو یکی از قدیمی ترین و رایج ترین اسباب بازی هایی است که با قرار دادن قطعات آن در کنار یکدیگر می توان خانه سازی کرد و یا وسایل مختلفی را ساخت.

معرفی اسباب بازی‌های محبوب دختران و پسران

در واقع در بسته بندی های لگو انواع آدمک ها، آجرها و اشکال مختلف هندسی وجود دارد که کودک با در کنار هم قرار دادن آنها می تواند سازه های جدیدی را ایجاد کند. همچنین لگو انواع شخصیت های کارتونی را نیز می توانید در فروشگاه بازیتو مشاهده کنید. این لگوها معمولا جزء اسباب بازی های پسرانه محسوب می شوند اما دختر بچه هایی که به شخصیت های کارتونی علاقه دارند نیز می توانند با این لگوها سرگرم بازی کردن شوند.

بازی کردن با لگو این امکان را برای کودک فراهم می کند که بتوانند احساسات و تخیلات خود را تقویت کنند. هیچ محدودیت سنی و یا جنسیتی برای بازی کردن با لگو وجود ندارد و تمامی کودکان می توانند با این اسباب بازی سرگرم شوند.

انواع لگو

امروزه شرکت های بسیاری به ساخت اسباب بازی هایی همچون لگو روی آورده اند. از لحاظ سبک و نوع بازی می توان لگو را به دسته های مختلفی تقسیم کرد. قیمت لگو نیز با توجه به نوع آن مشخص می شود. انواع لگو عبارتند از:

لگو معماری
لگو شخصیت های کارتونی
لگو هری پاتر
لگو کلاسیک
لگو ژوراسیک جهانی
لگو دیزنی

فواید بازی کردن با لگو

از مهمترین فواید بازی کردن کودک با لگو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویت و بهبود خلاقیت
تقویت و بهبود اراده
بهبود مهارت های ریاضی
کسب دانش و مهارت های جدید
بالا بردن اعتماد بنفس
توسعه و بهبود مهارت های حرکتی
توسعه و بهود مهارت اجتماعی
تقویت و بهبود توانایی حل مسئله

قیمت لگو

همانطور که در بخش های فوق اشاره کرده ایم، لگو در طرح های مختلفی تولید می شود. با توجه به این موضوع قیمت لگو از یک قیمت ثابتی پیروی نمی کند و با توجه به قابلیت هایی که در هر بسته بندی برای لگو در نظر گرفته شده است، قیمت آنها متفاوت می باشد.

خرید لگو از فروشگاه بازیتو

با خرید لگو علاوه بر سرگرم کردن می توانید توانایی های حرکتی، مهارت های ریاضی و مهارت هایی از قبیل را در کودک خود پرورش و تقویت کنید. در فروشگاه بازیتو انواع لگو از جمله لگو سوپرمن، لگو ماشین بی ام دبلیو، لگو فروزن، لگو پنگوئن ماشین بتمن، لگو بتموبیل حرفه ای، لگو فانوس دریایی، لگو قصر السا، لگو دایناسور خشمگین، لگو سفینه فضایی، لگو دایناسور رباتیک، لگو تانوس، لگو آرخام سیتی بتمن و... را به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید خریداری کنید. علاوه بر لگو، در فروشگاه بازیتو انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه موجود است.

تفنگ اسباب بازی

یکی از وسایل مورد علاقه و محبوب پسر بچه ها، تفنگ اسباب بازی می باشد که می توانند ساعت های طولانی با آن سرگرم بازی کردن شوند. معمولا کودکان در بازی هایی همچون دزد و پلیسی از تفنگ اسباب بازی استفاده می کنند.

تفنگ اسباب بازی از پلاستیک محکم و مقاوم ساخته می شود. این پلاستیک ها ضد حساسیت بوده و هیچ آسیبی به کودک وارد نمی کنند. تفنگ اسباب بازی در مدل های گوناگونی طراحی و تولید می شود که هر کدام دارای قابلیت های مختلفی می باشند و از نظر شکل ظاهری نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

 

انواع تفنگ اسباب بازی

تفنگ اسباب بازی از لحاظ شکل ظاهری، نوع کاربرد، نوع تیر و مواردی از این قبیل به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

تفنگ بادی

تفنگ بادی دارای ابعاد بزرگی می باشد. از این اسباب بازی معمولا کودکان بالای 5 سال استفاده می کنند. این تفنگ شباهت بسیار زیادی به تفنگ واقعی دارد و دارای تیر برای تیراندازی به سمت هدف است.

تفنگ ساچمه ای

در تفنگ ساچمه ای برای تیراندازی به سمت هدف از تیرهای پلاستیکی و بی خطر استفاده می شود. برخی از تفنگ های ساچمه ای از جنس پلاستیک می باشند و وزن کمی دارند در حالی که برخی از آنها از فلز ساخته می شوند و از وزن نسبتا بالایی نیز برخوردارند.

تفنگ ترقه ای

تفنگ ترقه ای یکی از قدیمی ترین تفنگ هایی می باشد که کودکان از بازی کردن با آن لذت می برند و می توانند ساعت های طولانی با آن مشغول بازی شوند. در تفنگ های ساچمه ای امکان پرتاب تیر و یا ساچمه های پلاستیکی وجود ندارد و صرفا با ایجاد صدایی همچون صدای ترقه کودک را سرگرم می کند. این تفنگ برای کودکان بالای 6 سال مناسب است.

تفنگ آبپاش

تفنگ آبپاش یکی دیگر از انواع تفنگ اسباب بازی می باشد که بازی کردن با آن بخصوص در فصل تابستان و در یک فضا و محیط آزاد برای کودک بسیار لذت بخش است. این تفنگ ها دارای محفظه ای برای آب می باشند.

تفنگ فومی

اگر به دنبال خرید یک تفنگ اسباب بازی بی خطر برای کودک خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم تفنگ اسباب بازی فومی را خریداری کنید. تیرهای این تفنگ از جنس فوم می باشند که کاملا بی خطر است و در صورت برخورد به بدن کودک هیچ آسیب و مشکلی برای آن ایجاد نمی کند. تیرهای این تفنگ چند بار مصرف می باشند.

نفنگ ژله ای

تفنگ ژله ای دارای تیرهایی از جنس ژله می باشد که این تیرها بسیار نرم و کاملا بی خطر است. همه گروه های سنی می توانند با این تفنگ بازی کند.

تفنگ نرف

یکی از جالب ترین تفنگ های اسباب بازی، تفنگ نرف می باشد که شلیک کردن آن به صورت رگباری است. این تفنگ ها نسبت به انواع دیگر تفنگ های اسباب بازی قیمت بالاتری دارند.

تفنگ ویبره ای

در تفنگ های ویبره ای امکان پرتاب تیر وجود ندارد. با فشار دادن ماشه در این تفنگ ها، نور و لرزشی ایجاد می شود که می تواند برای کودک جذاب باشد. تفنگ ویبره ای برای کودکان بالای 3 سال مناسب است.

خرید تفنگ اسباب بازی از فروشگاه بازیتو

همانطور که در قسمت های فوق اشاره کرده ایم تفنگ اسباب بازی در مدل های مختلفی تولید می شود و شما عزیزان می توانید متناسب با جنسیت، سن و توانایی های کودک خود یکی از انواع آن را انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه اسباب بازی بازیتو به عنوان یکی از تامین کنندگان اسباب بازی همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

انواع تفنگ اسباب بازی در وبسایت بازیتو موجود است. با خرید تفنگ اسباب بازی از بازیتو دیگر نگران تقلبی بودن اسباب بازی خریداری شده نباشید زیرا در این فروشگاه تمامی اسباب بازی ها با کیفیت می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و خرید تفنگ اسباب بازی می توانید به وبسایت بازیتو مراجعه کنید و با کارشناسان این وبسایت در تماس باشید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول