اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پیش‌بینی ۱۳ نقطه در شهر برای ساماندهی دست‌فروشان در روزهای آخرسال

معاون خدمات‌ شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۱۳ نقطه در سطح شهر برای ساماندهی دست‌فروشان در ایام منتهی به عید نوروز پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی ۱۳ نقطه در شهر برای ساماندهی دست‌فروشان در روزهای آخرسال

به گزارش فارس، حسین نظری در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه شورای شهر، با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در سه بخش عمده انجام می شود، اظهار کرد: بخش اول  درختکاری و اهدای درخت به شهروندان است که مردم می‌توانند از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه از طریق سامانه ۱۳۷ نهال درخواست کنند و نهال به آنها تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا از طریق سامانه ۱۳۷ فعالان این عرصه رصد خواهند شد و ۴۴ نفر مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، یادآور شد: نهال‌ها از روز گذشته وارد تهران شده و از فردا آماده توزیع هستیم.

نظری افزود: در بخش دوم نورافشانی، گل آرایی و سایر موارد برای استقبال از نوروز انجام می شود که خلاقیت در آراستگی فضای سبز و همچنین ایجاد تونل های نوری اعمال خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد: برای نظافت شهر نیز قرارگاهی برای هماهنگی بین ارگان‌ها تشکیل خواهد شد و جلسات آن در سه روز برگزار می شود.

نظری با بیان اینکه ساماندهی مشاغل نیز بخش مکمل اقدامات ما در آستانه نوروز است، تصریح کرد: در مکان‌های مشخص امکانات و غرفه‌های موقت پیش بینی شده تا دست فروشان با انضباط خاصی فعالیت کنند و تقاضای ما از مردم و دست فروشان این است که با ما همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: در ۱۳ نقطه این ساماندهی انجام می‌شود و به مناطق نیز اعلام کرده‌ایم که ساماندهی لازم را داشته باشند تا شاهد مزاحمت برای مردم نباشیم.

نظری با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر نیروی خدمات شهری و ۱۶ هزار نفر نیروی فضای سبز در سطح شهر برای ایام نوروز خدمات رسانی خواهند کرد، گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز، برنامه افطار تا سحر را نیز پیش‌بینی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اعلام اینکه امکانات شهر محدود و گستردگی شهر زیاد است، خاطرنشان کرد: نورافشانی و آراستگی شهر متناسب با امکانات و داشته‌ها انجام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول