اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

بهره‌برداری ضدانقلاب از فضای سمی/ شیطنت نوجوانانه پررنگ‌ترین فرضیه

کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان پررنگ‌تر می‌‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی.

بهره‌برداری ضدانقلاب از فضای سمی/ شیطنت نوجوانانه پررنگ‌ترین فرضیه

از شایعه تا واقعیت: جریان رسانه‌ای غرب پس از شکست در القای پروژه «کارخودشونه» در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان(اینجا)،  تغییر موضع داده و ادعای «سوءتدبیر» مسئولان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

هرچند عده‌ای مسمومیت‌ها را به نیروهای خارج از کشور و از جمله منافقین منتسب می‌کنند اما با توجه به گستردگی جغرافیایی و نبود تشکیلات منسجم و باقی نگذاشتن ردپا در این ماجرا، به نظر می‌رسد این ادعا نمی‌تواند چندان جدی باشد.

از سوی دیگر سابقه جنایات هولناک منافقین در اینگونه عملیات‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها به مسمومیت‌های بی‌خطری که آثاری از خود باقی نمی‌گذارد، بسنده نمی‌کنند.

کارشناسان و متخصصان تاکنون دو فرضیه را در این خصوص پررنگ‌تر می‌‌دانند یکی احتمال شیطنت نوجوانانه در داخل مدارس و دیگری ترس جمعی که متخصصانی مانند جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت بر آن تاکید دارند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول