اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

صدور هشدار نارنجی هواشناسی/هلال احمر آماده خدمت رسانی

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادگر هلال احمر در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

صدور هشدار نارنجی هواشناسی/هلال احمر آماده خدمت رسانی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مرتضی مرادی پور،معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و پیش بینی بارش قابل ملاحظه باران و وزش شدید باد برای روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه امدادگران هلال احمر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی احتمال بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، ارتفاعات در استان‌های قزوین و زنجان در روز چهارشنبه وجود دارد.

همچنین از روز دوشنبه لغایت سه شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و مرکزی بارش باران و وزش باد خواهیم داشت که در این راستا، امدادگران این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی در ادامه هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش خطرات، در صورت امکان، سفر نکنند و در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول