اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اقلام اساسی در بازار به اندازه کافی موجود است/ اصناف خواستار کاهش قیمت‌ها هستند

رئیس اتاق اصناف همدان گفت: با توجه به فرا رسیدن عید و افزایش تقاضا هیچ کمبودی وجود ندارد و مردم می‌توانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

اقلام اساسی در بازار به اندازه کافی موجود است/ اصناف خواستار کاهش قیمت‌ها هستند

محمد ارغوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن بازار شب عید هیچ نوع نگرانی برای تأمین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و انواع کالاها به ویژه اقلام اساسی در بازار به وفور وجود دارد.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف هرگز به افزایش قیمت‌ها تمایلی ندارند افزود: هرچه قیمت‌ها پایین‌تر باشد، فروش کالا به واسطه قدرت خرید مردم بیشتر خواهد بود و به همین دلیل اصناف همواره خواهان کاهش و ثبات قیمت هستند و از افزایش قیمت استقبال نمی‌کنند.

رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه اکثر قریب به اتفاق اصناف و بازاریان همدان افراد متدین و دینمدار هستند تصریح کرد: بازاریان در افزایش قیمت‌ها نقشی ندارند و کاهش قیمت به نفع آنهاست چراکه فروش را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی و نظارت بر بازار در ماه آخر سال تشدید می‌شود ادامه داد: برای جلوگیری از هر گونه تخلف و افزایش رضایتمندی مردم بازرسی‌ها توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌ها بر بازار تشدید پیدا می‌کند.

ارغوان تأکید کرد: خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی بین دستگاه‌های نظارتی و اصناف وجود دارد و در همین راستا رصد بازار با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم هیچ نوع نگرانی از نظر کمبود کالاها نداشته باشند چرا که نیاز آنها در بازار تأمین شده است.

مشاور استاندار همدان در حوزه بازار و اصناف اظهار کرد: خوشبختانه اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در شهر همدان باعث باز شدن گره ترافیکی شده و این اتفاق به نفع مردم و بازاریان خواهد بود.

وی افزود: با اجرای این طرح از سوی مسئولان شاهد روان شدن ترافیک و کاهش ترددهای غیر ضرور هستیم که رضایتمندی بازاریان را نیز به دنبال داشت.

ارغوان تصریح کرد: با انجام تدابیر لازم و پشتیبانی مسئولان عالی استان به ویژه استاندار همدان بازار شب عید آرامی را سپری خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۹۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول