اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دروغ شاخدار رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی

این دروغ بزرگ از سوی ضدانقلاب درحالی منتشر می شود تا عوامل اصلی این عملیات اغتشاشگرانه و التهاب کننده فضای اجتماعی نامشخص بمانند

دروغ شاخدار رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی

فارس پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- جهان نیوز نوشت: به نظر می‌رسد کفگیر ضدانقلاب به ته دیگ خورده و دیگر چیزی در چنته ندارد که حالا از مسائل باورناپذیر برای ضربه زدن به نظام و کشور استفاده می‌کند. در همین رابطه دروغ بزرگی در رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های مجازی از سوی عوامل آن در حال انتشار است که در آن گفته می‌شود عوامل مسومیت در مدارس دخترانه با تحصیل دختران مشکل دارند و این افراد از سوی نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌شوند.

این دروغ بزرگ از سوی ضدانقلاب درحالی منتشر می شود تا عوامل اصلی این عملیات اغتشاشگرانه و التهاب کننده فضای اجتماعی نامشخص بمانند که دستکم در چهل و اندی از انقلاب اسلامی که می گذرد وضعیت تحصیلی دختران ایرانی بسیار پیشرفت کرده است و حتی در برخی موارد دختران در تحصیل و موارد دیگر از پسران پیشی گرفته‌اند. مثلا در کنکور دیده می‌شود که گاهی تعداد زنانی که در کنکور شرکت کرده و حائز رتبه می‌شوند و به دانشگاه‌ها می روند اغلب از پسران بسیار بیشتر است. فقط با حضور در دانشگاه‌ها و مشاهدات میدانی در این حوزه به خوبی موید همین مطلب است.

با این اوصاف ضدانقلاب در ورطه اقدامات نخ نما شده خود برای ضربه زدن به کشورمان آنقدر به قهقرا رفته که سعی می‌کند با هر ترفندی جامعه را به آشوب بکشد و در این راه از ترور علم و دانش آنهم در مدارس دخترانه بهره می‌برد.

ضدانقلاب با سوژه‌های دم دستی و به امید هجم آتش فراوان به سمت نظام سعی دارد که جامعه را ملتهب کند البته این گردوخاک کردن‌های فتنه گونه بعد از اینکه غبارها کنار می‌رود با هوشیاری مردم همه نقش برآب می‌شوند. هر چه از خبرپراکنی‌های ضدانقلاب گذشته سطح شبهه‌هایی که به جامعه تزریق می‌کند بسیار افت کرده است. شاید غیرباورپذیرترین دروغ شاخدار ضدانقلاب این شائبه است که مطرح می کند در مدارس دخترانه از سوی نیروهای منصوب به نظام مواد سمی پرتاب می‌شود که از تحصیل دختران جلوگیری کند. داعشی ترین برساخته ضدانقلاب که حتی مرغ پخته نیز از این تعابیر مضحک واستدلالاتی که رسانه‌های معاند منتشر می کند خنده‌اش می گیرد.

به نظر می رسد که ضدانقلاب به آخر خط شبهه افکنی علیه نظام جمهوری اسلامی رسیده است که تا به این میزان مضحک و سطحی کار می کند. پیشتر رسانه‌های ضدانقلابی از جمله بی بی سی فارسی سعی می کردند به طور حساب شده نظام جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند اما با روی کار آمدن رسانه‌های پولی و سفارشی مانند ایران اینترنشنال و من و تو حالا سطح خبرپراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی آنقدر افت کرده است که شاهد آن هستیم که معاندین برای ضربه زدن به نظام با هر ابزاری در یک رقابت مضمحل کننده گیر افتاده اند.

اگر در گذشته ابزار رسانه‌های ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی به طور مثال توپ و خمپاره بود حالا ضدانقلاب آنقدر همه ادوات جنگ نرم خود را بکار برده است که با چوب و سنگ سعی دارد به نظام جمهوری اسلامی حمله کند و به عصر پارینه سنگی بازگشته است. گویی ضدانقلاب فکر می کند با تکرار دروغ های آماتوری و شاخدار علیه نظام جمهوری اسلامی می تواند افکارعمومی را علیه کشورمان بسیج کند.

آنچه در این راستا بهتر است مورد توجه قرار گیرد کاسبی ضدانقلاب با پول‌های کشورهای غربی و عربی است. درواقع این افراد به نظر می رسد که بیشتر برای پر کردن بیلان کاری خود علیه کشورمان و همچنین برای اینکه مزد و جیره و مواجبی از خزانه دلارهای سعودی کسب کنند سعی می کنند به هر شاخه پوسیده ای مانند فرد در حال غرق شده چنگ بزنند. با این شرایط ضدانقلاب در طراحی های خود به عهد قرون وسطی در حال بازگشت است و به همین سبب هر روز مردم نسبت به خدعه‌های معاندین آگاه تر می‌‎شوند.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول