اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

روسازی 60 راه روستایی در زنجان/ راه‌ روستاهای بالای ۲۰ خانوار ساخته می‌شود

رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: درصورت تامین اعتبار سال آینده روسازی 60 راه روستایی برنامه ریزی شده است.

روسازی 60 راه روستایی در زنجان/ راه‌ روستاهای بالای ۲۰ خانوار ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول آدمی، رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، توسعه روستاها را در گروه آسفالت و قابل تردد شدن راه‌ها و مسیرهای روستایی اعلام کرد. 
 رئیس اداره راه روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: در حوزه احداث راه‌های روستایی کارهای خوبی صورت گرفته که امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نیز طول بیشتری را برای تردد راحت‌تر روستائیان آسفالت و آماده بهره‌برداری شود. 
 
وی با بیان اینکه شرایط راه‌ها باید به نحوی مناسب شود که روستاییان بتوانند تولیدات خود را در کمترین زمان و با حداقل هزینه به بازار مصرف برسانند، افزود: امیدواریم در اعتبارات سال ۱۴۰۲ نگاه ویژه‌ای به مقوله راه‌های روستایی شود تا بتوانیم مسیرهای باقی‌مانده راه روستایی را روسازی کنیم. 
 
آدمی با اشاره به اولویت‌بندی ساخت ۳۵۰ کیلومتر راه برنامه‌ریزی شده، خاطر نشان کرد: اولویت در نظر گرفته شده برای ساخت راه‌های روستایی اولویت با روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که شامل ۶۰ روستا می‌شود. 
وی با بیان اینکه همچنین روستاهای دارای تولیدات دامی و کشاورزی نیز در اولویت برنامه‌ریزی برای ساخت این ۳۵۰ کیلومتر راه قرار دارند، تصریح کرد:‌ تحقق همه این برنامه‌ها در گروی اعتباراتی است که تخصیص داده می‌شود. 
پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول