اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۰ هکتار از مناطق جنگلی بش اویلی گالیکش طعمه حریق شد

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: متاسفانه از امروز ظهر دوباره منطقه جنگلی بش اویلی به مساحت ۱۰ هکتار طعمه حریق شد.

۱۰ هکتار از مناطق جنگلی بش اویلی گالیکش طعمه حریق شد

علی جوان حاذق خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان گالیکش اظهار کرد: از پنج شنبه هفته گذشته منطقه جنگلی شن چال حدفاصل روستای ترجنلی و بش اویلی طی دو مرحله دچار حریق شد و در دو مرحله با کمک نیروهای منابع طبیعی، مردمی و بسیج این آتش سوزی به طور کامل اطفا و مهار شد.

وی تصریح کرد: از امروز عصر با وزش باد شدید در این منطقه ذغال های زیر کنده ها دوباره دچار حریق شده و این آتش ها با توجه به صخره ای بودن منطقه به پایین پرتاب می شود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ هکتار از مناطق جنگلی بش اویلی دچار حریق شده و این حریق تحت کنترل است.

وی ادامه داد: ستاد بحران شهرستان با حضور مسئولان و شورای تامین شهرستان در کمپ مدیریت بحران واقع در منطقه  جنگلی ترجنلی با هدف مدیریت اطفای حریق و بررسی آخرین وضعیت آتش سوزی تشکیل شد.

جوان گفت: تعداد ۴۰ نفر اکیپ نیروهای منابع طبیعی و حدود ۱۱۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی شهرستان های شرق گلستان، نیروهای مردمی و بسیجی، نیروهای محیط زیست و غیره جمع آوری، ساماندهی و به منطقه موردنظر اعزام شدند تا بتوانیم در اسرع وقت حریق را کنترل، مهار و اطفای کامل نماییم.

 

 

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول