اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز آغاز شده و تا روز شنبه ۲۰ اسفند در جاده‌های شمال ادامه دارد، گفت: محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های استان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیکی عادی و روان در جاده‌های شمال هستیم و از لحاظ جوی نیز مشکل نداریم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی فردا انتظار داریم شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم که در این صورت بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز سه‌شنبه آغاز شده و تا روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران ادامه دارد.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴  امروز و فردا از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ اسفند از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلر‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه از مسیر جنوب به شمال محور تهران-فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها براساس افزایش حجم تردد در محور‌ها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

جهان‌تاب گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول