اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری عوامل مسمومیت‌ها؛ در دستور کار/ گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس سمنان افزایش یافت

جانشین انتظامی استان سمنان دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان را در دستور کار فوری پلیس اعلام کرد و از افزایش گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس سمنان خبر داد.

دستگیری عوامل مسمومیت‌ها؛ در دستور کار/ گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس سمنان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان ظهر امروز در جلسه‌ای با موضوع بررسی مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: در پی اعلام خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان، پلیس بدون فوت وقت وارد عمل شد و با انجام اقدامات انتظامی و امنیتی به بررسی همه‌جانبه موضوع پرداخت.

میراحمدی اضافه کرد: پلیس سمنان در اقدام پیش‌دستانه، برگرفته از وقایع استان‌های دیگر با اشراف اطلاعاتی و یکسری اقدامات تأمینی، نظارتی و کنترلی، تدابیر ویژه امنیتی برای مدارس استان اتخاذ کرده است.

جانشین انتظامی استان سمنان با هشدار به عاملان اصلی این اقدام مذبوحانه تأکید کرد: کسانی که بخواهند به امنیت روانی و اجتماعی مردم خدشه وارد کنند، باید بدانند که پلیس با قاطعیت و برابر قانون با آنان برخورد خواهد کرد.

میراحمدی اضافه کرد: آنچه در خصوص علائم مسمومیت دانش‌آموزان شاهد آن هستیم، ایجاد جو روانی گسترده و غیرواقعی است که هر چند این موضوع جدی نبوده؛ اما پلیس و دستگاه‌های مسؤول مجدانه در حال پیگیری تمای ابعاد مختلف آن هستند و نتیجه قطعی را به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

وی به مرخص شدن اکثر دانش‌آموزان از بیمارستان اشاره و تأکید کرد: واقعیت ماجرا این است که اغلب دانش‌آموزان دچار اضطراب و استرس شده بودند و نیازی به درمان بیمارستانی نداشتند.

جانشین انتظامی استان سمنان با اطمینان خاطر به والدین گفت: پلیس به‌صورت محسوس و نامحسوس با افزایش گشت‌های ویژه و تخصصی، محیط پیرامونی مدارس را زیر نظر دارد و خانواده‌ها دغدغه‌ای برای مدارس و تحصیل فرزندان خود نداشته باشند و به شایعات منتشرشده در فضای مجازی که از سوی دشمن برای تشویش اذهان عمومی منتشر می‌شود، توجهی نکنند.

میراحمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برخورد قاطع و بدون اغماض با تمامی مسببان این حادثه خاطرنشان کرد: پلیس عزم خود را جزم و با تمام توان پای کار است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول