اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان بالاتر از پرسپولیس و استقلال بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر

سپاهان بیشترین امتیاز در نیم‌فصل دوم را کسب کرد و تیم‌های استقلال، تراکتور، پرسپولیس و مس رفسنجان به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جدول نیم‌فصل دوم قرار دارند.

سپاهان بالاتر از پرسپولیس و استقلال بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز گذشته به پایان رسید و سپاهان با ۴۶ امتیاز صدرنشین باقی ماند، تیم‌های پرسپولیس و استقلال نیز با ۴۵ و ۴۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

طلایی‌پوشان سپاهان که در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر با ۲۷ امتیاز و فاصله ۵ امتیازی از پرسپولیس صدرنشین و ۳۲ امتیازی در رده سوم جدول قرار گرفته بودند، در نیم‌فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

شاگردان ژوزه مورایس در ۷ دیدار برگزار شده در نیم‌فصل دوم موفق شدند در ۶ دیدار پیروز شده و یک تساوی کسب کردند تا ۱۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن را به دست آورده و به صدر جدول رده‌بندی برسند.

این در حالی است که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم ۱۳ امتیاز به دست آورده است، استقلال هم با ساپینتو موفق به کسب ۱۶ امتیاز در ۷ هفته برگزار شده از نیم‌فصل دوم لیگ برتر شده است.

به این ترتیب سپاهان با کسب بیشترین امتیاز در نیم‌فصل دوم توانست صدرنشین لیگ برتر فوتبال شود، تیم‌های استقلال، تراکتور، پرسپولیس و مس رفسنجان به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم جدول نیم‌فصل دوم قرار دارند.

طلایی‌پوشان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس بروند، نتیجه این دیدار می‌تواند تأثیر مستقیمی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول