اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

سینمایی‌های تلویزیون در نیمه شعبان/ «سرخ پوست»، «زیر درخت هلو» و «جویندگان» روی آنتن می‌روند

در 3 روز پایانی هفته جاری مصادف با جشن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج)، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن مختلفی از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

سینمایی‌های تلویزیون در نیمه شعبان/ «سرخ پوست»، «زیر درخت هلو»  و «جویندگان» روی آنتن می‌روند

به گزارش گروه هنر و رسانه خبرگزاری فارس، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن مختلفی در 3 روز پایانی هفته جاری مصادف با جشن بزرگ نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج)، از قاب شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود. «دنیای خیالی موموکو»، «خانه»، «کلاس دهم» و «حقه» 4 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما تماشایی می‌شوند.

مصادف با جشن بزرگ نیمه شعبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی دیگری همچون «روزگاری ایران»، «زیباتر از زندگی»، «بین خودمون بمونه»، «جیب برها به بهشت نمی‌روند»، «برادران باد»، «دنیای خیالی موموکو»، «شیر»، «پلیس فروشگاه»، «خانه‌ای کنار ابرها»، «دور دنیا در هشتاد روز»، «دروغ‌های خطرناک»، «به من می‌گن ترینیتی»، «هدف»، «سرخ پوست»، «خانه»، «توربو»، «قدمگاه»، «پنج دوست و دره دایناسورها»، «زرافه»، «کلاس دهم»، «سه نخاله خوش شانس»، «اردوگاه روزانه پدر»، «زیر درخت هلو»، «مغز متفکر»، «لونه زنبور»، «تعقیب و گریز»، «محافظ یک آدمکش»، «جدا مانده»، «مری پاپینز»، «تهران دربست»، «لمس کردن اسب‌های وحشی»، «ارباب الوار» روی آنتن می‌رود.

همچنین «نقشه فرار»، «جویندگان»، «مجردها»، «کارتینگ»، «مرد»، «دیوار آتشین»، «نردبان»، «اتحاد حیوانات»، «پاندای کنگ فوکار3»، «کاشی 313»، «قصری در آسمان»، «اردک میلیون دلاری»، «حقه»، «روباه»، «شگفت انگیز»، «پزشک آفریقایی»، «داستان اسباب‌بازی 1»، «فورد در برابر فراری»، «شش قهرمان» و «جاده یخی» چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه 17، 18 و 19 اسفند ماه مصادف با نیمه شعبان و میلاد حضرت ولی عصر (عج) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 «زیباتر از زندگی» در شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «روزگاری ایران» به کارگردانی «اردلان عاشوری»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد و با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 پرداخته  و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته می باشد. بعد از ورود انگلیسی ها به گیلان و تلاش انها برای استعمار این استان  میرزا کوچک خان جنگلی به جنگلی ها فرمان حمله و دفاع از خانه را می دهد و با فرمان وی جنگلی ها عازم جنگ می‌شوند.

در این میان مردی به نام محمود خان قصد دارد با پسرش احمد و برادرزنش حسین راهی جنگ شود. در همین حین یک پدر و دختر ارمنی به نام های زاون و آرویک که از تهران به خاطر هجوم انگلیسی ها و قحطی در تهران به انجا فرار کرده بودند مهمان خانه آنها می شوند و احمد پسر خانواده عاشق آرویک می‌شود. روزی که انها عازم جنگ می شوند زاون هم همراه دیگر جنگلی ها می‌رود.

حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق در این فیلم نقش‌آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» به کارگردانی «انسیه شاه حسینی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: با شروع جنگ تحمیلی، حسین علم الهدی فرمانده سپاه هویزه، به همراه نیروهای مردمی به کمک مردم روستا‌ها می‌شتابند. اما با دست خالی... ولی نیروهای مخلص ارتش، علی رغم مخالفت بنی صدر، به کمک آن‌ها شتافته و ضمن ارائه کمک های تسلیحاتی، در یک عملیات مشترک، دوش به دوش هم بر دشمن متجاوز یورش می‌برند.

حامد کمیلی، محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن، سیدجواد طاهری و حسین کلان‌تر در فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» ایفای نقش کرده‌اند.

«برادران باد» و  «شیر» در شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «بین خودمون بمونه» به کارگردانی «علی عطشانی»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 24:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان شخصی به نام تورج است که به گفتن دروغ های به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده عادت دارد و از اینکه کارش در ظاهر با این دروغ ها راه می افتد، احساس رضایت می کند. تورج با بیان یک دروغ برای گرفتن مرخصی از اداره، مجبور می شود دروغ های بزرگ تری بگوید تا دروغ اول خود را بپوشاند. تورج با ادامه دادن دروغ هایش و اصرار به عدم پذیرش اشتباهی که انجام داده، روابطش با همسرش نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و زندگی اش در آستانه فروپاشی قرار می گیرد.

بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، سیما تیرانداز، نیما شاهرخ ‌شاهی و مهران رجبی فیلم تلویزیونی «بین خودمون بمونه» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «جیب برها به بهشت نمی‌روند» به کارگردانی «ابوالحسن داوودی»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 24:00 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دلشاد دستفروش دوره گردی است که در خانه آقای ملک مستاجر است. آقای ملک یک خانه قدیمی دارد با اتاق های فراوان که هرکدام را به کسی اجاره داده و سر ماه با بداخلاقی برای گرفتن کرایه می آید و به کسی هم رحم نمی کند. دلشاد به دختری به نام مریم دلبسته است که با مادرش خانم ضرابی در یکی از این اتاق ها زندگی می کند. یک روز که آقای ملک طبق معمول برای گرفتن کرایه می آید.

دلشاد می فهمد که مریم و مادرش پول کرایه را ندارند. پس به ملک قول می دهد که پول را تا آخر هفته جور کند و این آغاز ماجرا است او به راه های مختلفی فکر می کند. به دزدی معمولی و به دزدی از بانک در این بین ندای وجدان او به شکل خودش ظاهر می شود و او را از این کار نهی می کند.

علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری، زنده یاد حمیده خیرآبادی، غلامحسین لطفی، زنده یاد حسین محب اهری، محمود بهرامی و آتش تقی پور در فیلم سینمایی «جیب برها به بهشت نمی روند» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «برادران باد» به کارگردانی «جراردو اولیوار و اوتمار پنکر»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی ژان رنو، مانوئل کاماکو و توبیاس مورِتّی خواهیم دید: لوکاس پسر نوجوانی است که همراه پدرش در منطقه ای کوهستانی زندگی می کند. لوکاس پس از مرگ مادرش در آتش سوزی، با پدرش حرف نمی زند و این موضوع رابطه آنها را رو به وخامت گذاشته است. روزی لوکاس جوجه عقابی که از لانه بیرون پرت شده، پیدا می کند و سعی می کند از او نگهداری کند اما راهی به ذهنش نمی رسد. دوست پدر لوکاس که مردی جنگلبان است برای تغذیه و پرورش عقاب به او کمک می کند تا این که عقاب بزرگ شده و فصل پروازش می شود. دوست پدر لوکاس او را قانع می کند که عقاب را که نام کوچک را روی آن گذاشته، آزاد کند تا زندگی طبیعی اش را شروع کند.

فیلم سینمایی جدید «دنیای خیالی موموکو» به کارگردانی «شوئیچی اوکیتا»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 17:50 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی یو آئو، مونتاکا آئوکی و ماساهیرو هیگاشید؛ درباره موموکو زنی کهنسال است که پس از ازدواج فرزندانش و همچنین مرگ شوهرش، مجبور شده است به تنهایی زندگی کند. او جهان خود را با کتاب ها و داستان ها پر کرده و به همین دلیل پس از مدتی خیالاتی شده و سه مرد جوان که قهرمان کتاب هایی هستند که او خوانده، در دنیای او ظاهر شده اند و همیشه در کنار او هستند.

فیلم سینمایی «شیر» به کارگردانی «گارت دیویس»، شنبه 20 اسفند ماه ساعت 00:10 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دِو پتال، نیکول کیدمن و رونی مارا خواهیم دید: شیرو پسر خردسالی است که در خانواده ای فقیر زندگی می کند. شبی که با برادرش برای جمع آوری زغال سنگ رفته بوده اند، گم شده و دیگر خانواده اش را نمی یابد. از همین رو توسط مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست به عنوان فرزندخوانده به خانواده ای استرالیایی سپرده می شود. با گذشت زمان شیرو بزرگ شده و برحسب اتفاق با جرقه ای خاطرات کودکی اش را به یاد می اورد و از ان پس ذهنش بسیار درگیر این موضوع شده و تقریبا در همه جا و همه وقت خاطراتش با برادر و مادر و خواهرش را به یاد می آورد. او تصمیم می گیرد هرطور شده آنها را بیابد.

«خانه‌ای کنار ابرها» و «دروغ‌های خطرناک» در شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «پلیس فروشگاه» به کارگردانی «استیو کار»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کوین جیمز و جایما مایز آمده است: پاول بلارت مأمور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است؛ او مردی چاق و بی‌عرضه است که مشکل قند دارد و هر بیست دقیقه یکبار باید چیز شیرینی بخورد تا از حال نرود، به همین دلیل نمی‌تواند وارد نیروی پلیس شود.

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی «سیدجلال دهقانی اشکذری»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند، دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع مقدس به در خانه هایی که رزمنده ای در جبهه ها دارند رفته و به بهانه اینکه همرزم فرزندشان هستند و راهی جبهه هستند، از خانواده ها پول و امانتی گرفته و آنها را برای خود برمی دارند. یک بار آنها به خانه ای می روند که در زمانی که در آنجا هستند متوجه می شوند رزمنده این خانه به شهادت رسیده و مادر رزمنده نمی‌خواهد دختر کوچکش از این خبر مطلع شود.

حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دور دنیا در هشتاد روز» به کارگردانی «فرانک کوراکی»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی چکی جان، استیو کوگان، سسیل دو فرانس و جیم برودبنت؛ در مورد مخترعی نابغه به نام فِلیس است که ادعا می کند می تواند دنیا را در هشتاد روز دور بزند. به همین منظور، او همراه یک دزد چینی به نام زینگ و همچنین یک هنرمند فرانسوی به نام مونیک لا روشه راهی این سفر ماجراجویانه می‌شوند.

فیلم سینمایی «دروغ‌های خطرناک» به کارگردانی «مایکل ام اسکات»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کامیلا مندس، جسی آشر، جمی چانگ، کم جیجاندت، ساشا الکساندر و الیوت گولد خواهید دید: کیتی زن جوانی که به تازگی با آدم ازدواج کرده است و با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند. او به عنوان پرستار در خانه لئونارد یک پیرمرد ثرتمند کار می کند. کیتی توانسته با اخلاق خوب و رسیدگی دلسوزانه مورد لطف و محبت پیر مرد قرار بگیرد. به همین دلیل آدام نیز به عنوان باغبان در این خانه مشغول به کار می شود. اما با مرگ ناگهانی لئونارد زندگی آدام و کیت دچار چرخشی بزرگ می شود. لئونارد که هیچ کس را ندارد تمام ارث خود را به کیتی و آدام بخشیده است.

اما ثروت باد آورده کم کم آسایششان را از بین می برد و مردی که به تازگی از زندان آزاد شده اصرار دارد که این خانه را می خواهد بخرد. کیتی و آدام به این مرد مشکوک هستن که ناگهان در انبار خانه یک جسد و مقداری الماس پیدا می کنند و متوجه می شوند باغبان قبلی لئونارد با همین مرد که ادعا می کند خریدار خانه است، سال ها پیش به یک جواهر فروشی دستبرد زده اند اما در حین سرقت باغبان با گلوله زخمی می شود و به خانه لئونارد آمده و در انباری به همراه الماس ها پنهان می شود ولی پس از مدتی به دلیل خونریزی می میرد. 

فیلم سینمایی «به من می‌گن ترینیتی» به کارگردانی «انزو باربونی »، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این فیلم با بازی ترنس هیل و باد اسپنسر؛ درباره دو برادر است که یکی اسب دزد و دیگری ماجراجوست. اتفاقی به شهری وارد می شوند و به عنوان کلانتر و معاونش شروع به کار می کنند. یکی از پولدارهای شهر درصدد بیرون راندن گروهی کشاورز از دره ای است که او متعلق به خود می‌داند. دو برادر به کشاورزان کمک می‌کنند.

فیلم سینمایی «هدف» به کارگردانی «سانتوش جاگارلاپودی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ناگا شاوریا، جاگاپاتی بابو، کتیکا شارما و ساچین خدکار خواهید دید: پاردو جوانی است که تحت حمایت های پدربزرگش به ورزش تیراندازی با کمان روی آورده است. پدر او نیز از قهرمان های تیراندازی بوده که در زمان طفولیت او به اتفاق مادرِ پاردو در تصادف کشته شده است. پاردو با تلاش فراوان و با وجود رقیبی حسود و بی اخلاق به نام راهول، قهرمان تیراندازی ایالتی می شود. پاردو که دلباخته دختری به نام ریتیکا شده، پله‌های ترقی را به سرعت می پیماید؛ اما مرگ ناگهانی پدربزرگ باعث می شود، خود را باخته و به مشروب پناه ببرد. با توطئه راهول، پاردو توسط یکی از دوستان صمیمی اش به مواد مخدر نیز معتاد می شود.

«سرخ پوست» در شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «سرخ پوست» به کارگردانی «نیما جاویدی»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم از این قرار است که در سال ۱۳۴۶ یک زندان قدیمی به علت مجاورت با فرودگاه در حال توسعه باید تخلیه شود، سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان، به همراه مأمورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند و قرار است خود سرگرد به همراه افرادش تا عصر از زندان بروند. سرهنگ مدبر که مافوق جاهد است، به نزد او در زندان می‌رود و می‌گوید که جاهد ترفیع گرفته و قرار است جانشین خود او شود. جاهد که از شنیدن این خبر خوشحال است، طی یک تماس تلفنی متوجه می‌شود که یکی از زندانیان به نام احمد ملقب به سرخ‌پوست همراه با دیگر زندانیان نبوده‌ است.

تحقیقات بعدی، جاهد را مطمئن می‌سازد که سرخ‌پوست در زندان است و در جایی پنهان شده‌است. هم‌زمان، یک مددکار زندان به نام سوسن کریمی به دیدن جاهد آمده و به وی می‌گوید که حکم سرخ‌پوست به طرز مشکوکی از حبس به اعدام تغییر کرده‌است.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی و مانی حقیقی از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی جدید «خانه» به کارگردانی «پالوما بائسا»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

این انیمیشن سه داستان گوناگون پیرامون یک خانه را در دوره‌های زمانی و شخصیت‌های مختلف روایت می‌کند. قصه‌ی اول در قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد و سرگذشت یک خانواده‌ی فقیر را روایت می‌کند. پدر خانواده، ریموند پس از ملاقات با یک معمار مرموز در جنگل، از سوی او دعوت می‌شود تا به یک خانه‌ی اشرافی منحوس نقل‌مکان کند. طمع او باعث می شود خانه محقر خود هم از دست بدهد. در قصه‌ی دوم، به قرن بیست‌ویک می‌رویم و با یک موش همراه می‌شویم که در حوزه‌ی خانه‌سازی فعالیت دارد و در حال تعمیر همان خانه‌ی اشرافی است.

 «قدمگاه» در شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «توربو» به کارگردانی «دیوید سورن»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی است که آرزوی بزرگی در سر دارد. او دوست دارد سریع ترین حلزون جهان لقب بگیرد . او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل می شود و از او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند.

فیلم تلویزیونی «قدمگاه» به کارگردانی «محمدمهدی عسگرپور»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: رحمان پسری سرراهی است که از همان کودکی در روستا زندگی کرده و بزرگ شده است. هر سال در نیمه شعبان او برای ادای نذر ده ساله‌اش (که امسال آخرین سال آن است) راهی قدمگاه می‌شود؛ اما با رسیدن به این زیارتگاه رحمان خوابی می‌بیند که زندگی او را متحول می‌کند.

رضا کیانیان، بابک حمیدیان، فرامرز صدیقی و نگار جواهریان در فیلم سینمایی «قدمگاه» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پنج دوست و دره دایناسورها» به کارگردانی «مایک مرزوک»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی مارینوس هومن، ران آنتونی رنزن برینک و امیلی لامرز آمده است: مارتی یک مرد جوان است که به خاطر بدهی که پدرش داشته مردی به نام وایلر یک استخوان بزرگ را که متعلق به دایناسورهاست را با خود می برد و بعد هم خود را کاشف آن معرفی می کند و اعتراض مارتی به جایی نمی رسد. چهار بچه که با هم دختر عمو و پسر عمو هستند مجبور به اتراق در روستا شده اند و بعد از شنیدن جریان مارتی سعی می کنند که به او کمک کنند. آنها در خانه مارتی پشت قاب عکس پدرش یک نقشه که متعلق به دره دایناسورهاست را پیدا می کنند ولی این نقشه دزدیده می شود و بچه ها برای پیدا کردن دزد در یک تور که به همان منطقه می رود ثبت نام می کنند.

انیمیشن سینمایی «زرافه» به کارگردانی «رمی بزانکان و جین کریستوفر لی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.

داستان این انیمیشن در مورد پیوند دوستی میان مکی پسری 10 ساله و یک زرافه یتیم است که هدیه‌ای است از طرف پادشاه مصر که برای پادشاه فرانسه فرستاده شده است.

فیلم سینمایی جدید «کلاس دهم» به کارگردانی «توشار جالوتا»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آبیشک باچان، بابلو باگل و موباشیر بشیر بیگ خواهیم دید: کانگارام چودری وزیر ارشد است. او به خاطر کارهایی که در وزارتش انجام داده محکوم و به زندان می افتد و همسرش بیمو را به جای خود می نشاند. جوتی دسوال زن جوان سختگیری است که رئیس زندان شده است و به چودری خیلی سخت می گیرد و او را به چشم یک زندانی معمولی می نگرد که باید مثل سایرین در زندان کار کند. چودری در صندلی سازی مشغول به کار می شود ولی می خواهد هر طور شده از زیر کار در برود و خودش را به بیماری می زند که افاقه نمی کند.

«زیر درخت هلو» و «مغز متفکر» شبکه نمایش

فیلم سینمایی «سه نخاله خوش شانس» به کارگردانی «کامیلو ماستروسینکه»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی توتو، پپینو د فیلیپو و جاکومو فوریا خواهیم دید: آنتونیو بونوکور، سرایدار یک ساختمان در رم است که چمدانی به وی می رسد. در این چمدان چند کلیشه اصلی از بانک ایتالیا وجود دارد که برای چاپ اسکناس 10 هزار لیره ای است.

فیلم سینمایی «اردوگاه روزانه پدر» به کارگردانی «فرد سویج»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کوبا گودینگ جونیور، لاکلین مونرو، پال را و ریچارد گنت؛ ماجرای دو پدر است که از کار بی کار شده اند باید تا زمانی که کاری پیدا کنند در خانه مانده و از بچه هایشان مراقبت کنند.

فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» به کارگردانی «ایرج طهماسب»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: در خانواده عارف پور هر کسی شب قبل از مرگ، در خواب می فهمد که فردا ساعت پنج عصر خواهد مرد. این سنت در خانواده عارف پور به زمان حال رسیده است. بزرگ خاندان عارف پور در خواب می بیند که زمان مرگش فرا رسیده به همین دلیل از صفا، مستخدم خانه زادش می خواهد که پسرش مسعود را خبر کند. عارف پور نزد او وصیت می کند که قبل از خواندن وصیت نامه که در گاوصندوق و کلیدش هم نزد صفاست، ملزم به پیدا کردن همسری برای صفا و ازدواج مستخدم باوفای او هستند. عارف پور رأس ساعت مقرر می میرد. در این میان اعتمادی داماد خانواده که در کار آپارتمان سازی است اصرار می کند که صفا هرچه سریع تر با دختری ازدواج کند و سهم هر کس از ارث مشخص شود تا ...

حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب در فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» نقش‌آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «مغز متفکر» به کارگردانی «جرارد اوری»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی ژان پل بلموندو، بورویل، دیوید نیون و الی والاک؛ درباره دو دزد دست و پاچلفتی فرانسوی است که نقشه یک دزدی بزرگ و خطرناک را می‌کشند.

فیلم سینمایی «لونه زنبور» به کارگردانی «برزو نیک نژاد»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: دو پسرخاله به نام های صابر و مرتضی در عرصه دزدی فعالیت دارند و با تحویل گرفتن یک جعبه که پدر صابر از مهتاب می‌دزدد وارد دردسری بزرگ می‌شوند. مهتاب و برادرش پدر صابر را می‌کشند و صابر و مرتضی برای مراسم تدفین پدر صابر به شهرستان می‌آیند ولی بعد از ۱۰ روز به تهران برمی گردند و متوجه وجود مهتاب می‌شوند و ناچارند محموله دزدی پدر صابر که ارزش ۳۰ میلیاردی دارد را با خود ببرند ولی وقتی وارد آنجا می‌شوند می‌فهمند که آنجا تبدیل به کلانتری شده و آن‌ها فقط یک راه برای ورود به کلانتری داشتند و آن هم این بود که خود را سرباز جلوه دهند.

پژمان جمشیدی، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و رعنا آزادی ور در فیلم سینمایی «لونه زنبور» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «تعقیب و گریز» به کارگردانی «رنی هارلین»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جکی چان، جانی ناکسویل و بینگ بیگ فان خواهیم دید: بنی چان که دوستش یانگ را در یک تعقیب و گریز با خلافکار  چینی ویکتور ونگ از دست داده و قول داده که از دختر او سامانتا نگهداری نماید پس از این که به پلیس می گوید که ویکتور ونگ خلافکار است از کار تعلیق می شود. او مردی به نام کانر واتس را از دست یک گروه خلافکار دیگر که قصد کشتن او را دارند نجات می‌دهد کانر واتس شاهد یک قتل بوده است و برای همین خلافکاران قصد کشتنش را دارند و بنی چان از او می خواهد که علیه خلافکاران در دادگاه شهادت دهد ولی بعد متوجه می‌شود.

فیلم سینمایی «محافظ یک آدمکش» به کارگردانی «پاتریک هیوز»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی رایان رینولد، ساموئل ال جکسون، سلما هایک و گری اُلد من خواهیم دید: مایکل یک بادیگارد خبره و بسیار ماهر است که به عنوان محافظ برای سیاسیون و افراد درجه ی اول کشور فعالیت می کند. در جریان یکی از ماموریت هایش فرد مورد حمایت وی توسط یک تک تیرانداز کشته می شود. 

فیلم سینمایی «جدا مانده» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، مت دیمون، مارک والبرگ و جک نیکلسون آمده است: یکی از مأموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی فرماندهانش مأموریت پیدا می‌کند تا به صورت ناشناس در تشکیلات یک باند گانگستری بسیار مهم و خطرناک که رهبری آن برعهده فردی به اسم فرانک کاستلو است نفوذ کند.

از سوی دیگر یکی از افراد وفادار به کاستلو به اسم کالین به عنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می‌پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند. پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می‌برد که گانگسترها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از سوی دیگر متوجه می‌شود فردی در تشکیلات آن‌ها برای اداره پلیس جاسوسی می‌کند.

فیلم سینمایی «مری پاپینز» به کارگردانی «رابرت استیونسون»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جولی اندروز و لی ون دایک؛ داستان آقای بنکس است که به دنبال پرستار جدیدی برای فرزندانش، جین و مایکل، می‌گردد و یک آگهی می‌نویسد که در آن مشخصات یک پرستار جدی قید شده‌است. جین و مایکل نیز آگهی پرستار رؤیایی خودشان را که باید فردی مهربان و دوستدار بازی با آن‌ها باشد را می‌نویسند اما پدرشان آگهی آن‌ها را پاره کرده و در شومینه می‌اندازد. تکه‌های کاغذ از فراز دودکش به پرواز درآمده و به دست مری پاپینز که در روی ابرها زندگی می‌کند می‌رسد. 

فیلم تلویزیونی «تهران دربست» به کارگردانی «حسین تبریزی»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم در مورد فرهاد پسر ساده و در عین حال صادقی است که پس از درگذشت پدرش، با خواهرش فریبا به‌تنهایی زندگی می‌کنند. روزی که برای خوردن ناهار به ساندویچی رفته، با پسر جوانی به‌نام ساعد برخورد می‌کند که از او می‌خواهد در گرفتن انتقام از شوهر خواهرش، به او کمک کند.

امیر غفارمنش، افشین سنگ‌چاپ، کیانوش گرامی، مریم کاویانی و زهرا سعیدی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «لمس کردن اسب‌های وحشی» به کارگردانی «الینور لیندو»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جین سیمور، مارک رندال، چارلز مارتین، جیمز مک‌گون و دنیل بافارد؛ درباره پسر بچه ای به نام مارک است که به دلیل دعواهای خانوادگی از خانه فرار می کند. خانواده اش که به دنبال او می گشتند در حادثه رانندگی جان خود را از دست داده و مادر سخت مجروح می شود.

فیلم سینمایی «ارباب الوار» به کارگردانی «بری اندرسون»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی «جوزف بزنک»، «کریستینا بالدوین» و «آنا استرانز» داستان خانواده ای به نام «ریمسدیل» است که صاحب تجارت الوار هستند. «دنیل ریمزدل»، پسر جوان خانواده که در رشته پزشکی مشغول به تحصیل است، بعد از دریافت خبر فوت ناگهانی پدر، به خانه باز می گردد و متوجه می شود که تمام زمین های خانوادگی شان به دلیل کسری بودجه از سوی پدر در رهن بانک قرار گرفته و در صورت عدم پرداخت اقساط ناچار خواهند بود که عمارتشان را نیز بفروشند. 

فیلم سینمایی «نقشه فرار» به کارگردانی «ایناکی دورونسورو»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی خاویر گوتیه‌رس آلبارس، آلبا گالوچا، آلاین هرناندز، ایزدیار آتنزا و لوئیس تسار آمده است: یک متخصص ساخت و انفجار بمب چند نیروی روسی را برای دزدی از یک بانک استخدام می‌کند.

فیلم سینمایی «جویندگان» به کارگردانی «جان فورد»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جان وین، جفری هانتر و ورا مایلز؛ درباره ایتن یک سرباز قدیمی جنگ داخلی آمریکاست که پس از سال ها به خانه برادرش باز می گردد. اما به فاصله چند روز پس از بازگشت وی، اعضای خانواده برادرش در حمله سرخپوستان کومانچی کشته می شوند.

فیلم سینمایی «مجردها» به کارگردانی «اصغر هاشمی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«مجردها» داستان سه جوان به نام های منوچهر، شاهکار و امیرحسین است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌های شان، زندگی آنها تغییر می‌کند.

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و مجید صالحی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «کارتینگ» به کارگردانی «اون تراور»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی فرانسیس اوکونور، ریچارد راکس برگ و آناستازیا بامپس خواهیم دید: جک و مادرش کریستی بعد از فوت پدرش به یک جای  جدید نقل مکان کرده اند. جک با کالین در پیست مسابقات کارتینگ دوست می شود و به مسابقه کارتینگ علاقمند می شود. او به کمک مندی که برادرش دین در مسابقات منطقه ای اول شده است یک کارتینگ خراب را تعمیر کرده و در مسابقه شرکت می کند و بعد از مرد تنهایی به نام پاتریک که قبلا مسابقه می داده می خواهد که مربی او باشد. پاتریک به سختی می پذیرد.

فیلم سینمایی «مرد» به کارگردانی «له مایفیلد»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ساموئل ال. جکسون، یوجین لوی، میگوئل فرر، سوزی اسمن، آنتونی مکی، گیگی رایس، راچل کرفرد، هوراتیو سانز و نستور سرانو خواهیم دید: یک مامور پلیس به نام دریک ون ماموریت می‎یابد تا مردی را که همکارش را به قتل رسانده است پیدا کند. اما او در حین انجام ماموریت با فروشنده‏‎ای عجیب و غریب برخورد می‎کند که سوال‎های زیادی در ذهنش هست.

فیلم سینمایی «دیوار آتشین» به کارگردانی «ریچارد لانکرین»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هریسون فورد، پل بتانی، ویرجینیا مادسن، مری‌لین رایسکوب، جیمی بنت، کارلی شرودر، رابرت فورستر، رابرت پاتریک، نیکولای کاستر والدو، وینس ویلوف، آلن آرکین و تای اولسون خواهیم دید: یک متخصص امور امنیتی برای پرداخت بدهی خانوادگی مجبور می شود به بانکی که مسئول حفظ امنیت آن است دستبرد بزند.

انیمیشن سینمایی «اتحاد حیوانات» در شبکه کودک

فیلم تلویزیونی «نردبان» به کارگردانی «ولی باقری و افسانه آقانژاد»، چهار‌شنبه 17 اسفند ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: نرگس دختری است که امسال سال به تکلیف رسیدن اوست و قرار است که همه بچه ها در جشن تکلیفشان با چادر حاضر شوند. مادر نرگس به اتفاق دختر همسایه شان کوثر برای خرید چادر می روند و دو چادر هم شکل برای آنها می دوزند. در روز جشن تکلیف چادر نرگس و کوثر که از او کوچک تر است با هم عوض می شود و نرگس در مدرسه متوجه می شود که چادرش کوتاه است و به خانه برمی گردد و بالاخره چادرش را می گیرد ولی ...

آیلین باقری، نازنین زهرا متقیان، زهرا نجفی، شیما افسری و ریحانه متقیان در فیلم تلویزیونی «نردبان» هنرنمایی کرده اند.

انیمیشن سینمایی «اتحاد حیوانات» به کارگردانی «رینهارد کلوز و هولگر تاپه»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: سد سازی انسان ها در آفریقا باعث خشک شدن دشت می شود و حیوانات تصمیم می گیرند که به دنبال آب بروند. بعد از گذشتن از دره مرگ حیوانات به سد بزرگی می رسند.

فیلم سینمایی «پاندای کنگ فوکار3» به کارگردانی «جنیفر یو نلسون و آلساندرو کارلونی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

داستان این انیمیشن درباره پو (جنگجوی اژدها) است که مشغول کارهای خود است در همین حین یک پاندای دیگر در شهر ظاهر می شود و به دنبال پسر گمشده خود می گردد و پس از جستوجو پو در می یابد که وی پدر او است و در این بین برای پدر پو اتفاق های خیلی خنده دار و بسیار جالبی روی می دهد.

«اردک میلیون دلاری» در شبکه امید

فیلم تلویزیونی «کاشی 313» به کارگردانی «حسین تبریزی»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: خانه ای قدیمی و کلنگی در جنوب شهر که در اتاق های دور تا دور چهار خانواده مستاجرند. کلیه ساکنان خانه به مناسبت فرا رسیدن روز نیمه شعبان در تکاپو هستند و به همین مناسبت قرار است کلیه ساکنین جهت ادای نذورات خود جشنی را در همان جا برگزار کنند. برای برگزاری این جشن وامی از مسجد محل دریافت شده که نحوه پرداخت بین خانواده ها تقسیم می شود. در حین این که هر کدام از افراد این خانواده ها مشغول کاری هستند پلاستیک حاوی پول مفقود می شود، بعد از مطلع شدن کلیه افراد از واقعه همه مشغول به جسستجو و وارسی جای جای خانه می شوند که نتیجه ای حاصل نمی شود و شبهه بین ساکنین ایجاد می شود که منجر به درگیری لفظی و فیزیکی می شود.

این بار هم نتیجه ای حاصل نمی شود. بعد از اعترافات فرد مورد اتهام و با توجه به شناختی که بی بی از او داشته، همه از رفتار خود پشیمان و درگیری ها از نو آغاز می شود و همه خانواده ها بنا به مشکلات مالی و اجتماعی که دارند همدیگر را مورد اتهامات متفاوتی قرار می دهند.

زهرا سعیدی، مریم کاویانی و یاسر جعفری در فیلم تلویزیونی «کاشی 313» بازی کرده اند.

انیمیشن سینمایی «قصری در آسمان» به کارگردانی «هایائو میازاکی»، پنج‌شنبه 18 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: شیتا دختر نوجوانی بوده که وارث یک سنگ باارزش از خانواده‌اش است سنگی که افراد شرور زیادی به دنبال آن هستند، وقتی او در یک بالن به سر می‌برد افراد شروری به بالن حمله کرده و در پی به دست آوردن سنگ همۀ مسافران را می‌کشند در این ماجرا شیتا از بالن به بیرون می‌افتد، هم‌زمان پسری به نام پاتزو شاهد معلق بودن او در آسمان است؛ پاتزو جان شیتا را نجات می‌دهد.

فیلم سینمایی «اردک میلیون دلاری» به کارگردانی «وینسنت مک ایتی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دین جونز، سندی دانکن و جو فلین خواهیم دید: استاد دلی یک اردک از آزمایشگاه تحقیقاتی خود، به عنوان اسباب بازی برای پسر خود به خانه می‌آورد، اما به زودی متوجه می شود که آن اردک تخم مرغ طلایی می سازد.

فیلم تلویزیونی «روباه» در شبکه افق

فیلم سینمایی جدید «حقه» به کارگردانی «پیپ براتون»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی آدریان ادمونسون، آنیرین هیوز و آنوین شیرز؛ داستان واقعی فیلیپ جونز است؛ او پروفسور مشهوری در دانشگاه آنگلیای شرقی است. پروفسور شناخته شده در سطح جهان و مدیر تحقیقات آب و هوای دانشگاه که نقطه عطف طوفان رسانه ای جهانی و قربانی توطئه ای از طرف شرکت های نفتی می شود. پس از هک شدن واحد تحقیقات اقلیمی دانشگاه آنگلیا شرقی و افشای محتوای و ایمیل‌ها و اسناد دزدیده شده توسط هکرها، موجب موجی از نارضایتی ها و عدم اعتماد به جامعه علمی می شود.

فیلم تلویزیونی «روباه» به کارگردانی «بهروز افخمی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یوهان مامور و جاسوس اسرائیل برای ترور یک دانشمند هسته ای به ایران می اید. مامورین اطلاعات که از ورود او با خبر شده اند او را زیر نظر می گیرند. جوانی به نام حمید که با موتور مسافرکشی می کند در دام او می افتد و او را به مکان هایی که نیاز دارد می رساند و نادانسته برای ترور تعلیم می بیند. مامورین حمید را پیدا می کنند و از او را آگاه می کنند و از وی می خواهند تا با آنها همکاری کند.

حمید گودرزی، آرش مجیدی، جلال فاطمی و مرجان شیرمحمدی در فیلم تلویزیونی «روباه» ایفای نقش کرده اند.

«پزشک آفریقایی» در شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «شگفت انگیز» به کارگردانی «استیون شباسکی»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

این فیلم با بازی جیکوب ترمبلی، جولیا رابرتس، اوون ویلسون، نوآ جوپ، مندی پتینکین و ایزابلا ویدوویچ؛ داستان پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد.

فیلم سینمایی «پزشک آفریقایی» به کارگردانی «ژولین رامبالدی»، جمعه 19 اسفند ماه ساعت ۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

این فیلم با بازی مارک زینگا و آوسا ماگا؛ در مورد زندگی سیلو است که به عنوان یک پزشک تازه فارغ التحصیل شده کنگویی تبار با خانواده اش در یک روستای کوچک فرانسه زندگی جدیدی را آغاز می کنند.

 «فورد در برابر فراری» در شبکه فراتر (4k)

انیمیشن سینمایی «داستان اسباب‌بازی 1» به کارگردانی «جان لستر»، سه شنبه 16 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

این انیمیشن داستان یک عروسک است که وقتی یک آدم فضایی به اسباب بازی‌های پسری که صاحبش است اضافه می‌شود به او حسادت می‌کند که ماجراهایی را به‌وجود می‌آورد.

فیلم سینمایی «فورد در برابر فراری» به کارگردانی «جیمز منگولد»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کریستین بیل، مت دیمون، جان برنثال و کترینا بلف؛ خواهیم دید: کارول شِلبی و کِن مایلز رفقای قدیمی هستند که آخرین گفتگویشان به نزاع و درگیری فیزیکی و پرتاب آچار کِن به سوی کارول ختم شده است! کارول شِلبی تنها رانندة آمریکایی است که یک بار در مسابقات اتومبیلرانی لِمَن به پیروزی رسیده است. کارول با وجودی که جوان است، به دلیل ناراحتی قلبی، رانندگی را کنار گذاشته و به تقویت موتور اتومبیل برای شرکت در مسابقات و فروش اتومبیل روی آورده است. کن مایلز هم مکانیک و رانندة حرفه ایِ بداخم و انزواطلبی است که سال ها پیش از انگلیس به آمریکا مهاجرت کرده و اکنون با همسر و پسرش زندگی می کند. او به تازگی به واسطة بدهی مالیاتی گاراژ خود را از دست داده و اوضاع مالی خوبی ندارد. در همین ایام، هنری فورد دوم مدیر شرکت اتومبیل سازی فورد در دهة ۶۰ میلادی و مدیری توانا، جدی، اهل مشورت و البته مغرور است.

انیمیشن سینمایی «شش قهرمان» به کارگردانی «دان هیل و کریس ویلیامز»، چهارشنبه 17 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: هیرو نوجوانی با هوش فراوان است که به کمک برادرش تاداشی سعی  می‌کند استعداد خود را کشف کرده و وارد دانشگاه شود. اما در این بین تاداشی در آتش‌سوزی جشن نمایشگاه دانشجویی جان خود را از دست می‌دهد و هیرو تلاش می‌کند با ارتقای توانمندی‌های بیمکس، روبات پرستاری که تاداشی آن را طراحی و ساخته است، به کمک دوستان تاداشی، عامل مرگ برادر خود را پیدا کند. بیمکس در طول این داستان همواره تلاش می‌کند تا به هیرو و بهبود وضعیت روانی‌اش کمک کند. هیرو، بیمکس و دوستان تاداشی، گروه 6 ابرقهرمان را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «جاده یخی» به کارگردانی «جاناتان هنزلی»، پنج شنبه 18 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی لیام نیسون و هولت مک کالی؛ پیرامون یک راننده کامیون کهنه‌کار جریان دارد که می‌بایست کارگران یک معدن فرو ریخته را نجات دهد و وسایل مورد نیاز برای نجات معدنچیان را از روی جاده‌های یخی حمل کنند؛ کاری که زندگی آنها را به خطر می‌اندازد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول