اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عضویت 14 هزار نفر در کانون مساجد زنجان/ استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد اعضای کانون‌های مساجد ثبت نام شده در سایت بچه‌های مسجد14 هزار و 35 نفر است.

عضویت 14 هزار نفر در کانون مساجد زنجان/ استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگار

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: 383 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان وجود دارد که در سایت بچه‌های مسجد 14 هزار و 35 نفر عضویت دارند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگارافزود: باید از تمام ظرفیت کانون‌های مساجد برای ماندگاری کارهای فرهنگی و هنری استفاده کرد. 
وی با اشاره به اینکه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون مساجد است، اذعان داشت: کانون‌های مساجد در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، اجتماعی، جهادی و رسانه‌ای در مساجد فعالیت دارد.  
حسنی با اشاره به کارکردهای کانون‌های مساجد از زمان تاسیس تاکنون افزود: تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های فرهنگی و هنری بالاخص در توانمندسازی گروه‌های سرود و تئاتر، برگزاری دوره آموزشی زوج‌های جوان و مدیریت فرهنگی مسجد از برنامه‌های شاخص این مراکز در استان زنجان بوده است. 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام امروز در جنگ ترکیبی قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن با تمام توان برای ضربه‌زدن به این انقلاب تلاش می‌کند ولی نباید وعده خداوند را در یاری رساند به جبهه حق فراموش کرد و خدواند این انقلاب را به خاطر اخلاص نیروهای انقلابی و در صحنه حفظ کرده است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از اختصاص 10 درصد ارزش افزوده دهیاری‌ها برای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند ضمن مطالبه‌گری این میزان اعتبار آن را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی مساجد هزینه کند. 
 پایان پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول