اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

بیمارستان حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

کلان بیمارستان هوشمند هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس‌جمهور در تهران به بهره برداری رسید.

بیمارستان حضرت مهدی (عج) با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج)، بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)، به عنوان بزرگترین پروژه نظام سلامت، در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیمارستان حضرت مهدی ( عج) ، با  نزدیک به  ۱۰۰۰ تخت شامل ٥٢٢ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۱۱۰ تخت بستری اورژانس و ۴۲  تخت بستری  جراحی سرپایی، پروژه  بیمارستانی منحصر بفرد  تاریخ نظام سلامت  کشور  است که توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با حدود ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی، در راستای ارائه خدمات در تراز استانداردهای جهانی با مجموعه‌ای منحصر به فرد از نظر تعداد تخت ویژه و اتاق عمل در یک بیمارستان، شامل ۵۲۱ تخت بستری عادی، ۲۰۴ تخت بستری ویژه، ۲۷ تخت پست آنژیو، ۱۰۲ تخت بستری حاد و اورژانس، ۳۰ تخت بستری روزانه جراحی سرپایی و ۴۲ تخت اتاق عمل و تجهیزات به‌روز، در ۱۸ طبقه و با متراژ ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

بیمارستان حضرت مهدی (عج)، ۳۸۰ عضو هیأت علمی دارد که تعدد و تنوع رشته‌های آنها در بین بیمارستان‌های کشور و منطقه بی‌نظیر بوده و دشوارترین و‌ مهمترین اعمال جراحی، از قبیل پیوند کبد و جراحی قاعده جمجمه در این بیمارستان به واسطه تجهیزات پیشرفته و پزشکان نخبه و دانشمند قابل انجام است.
همچنین این بیمارستان با ۲۰۴ تخت بستری ویژه، بیشترین تعداد تخت ICU و CCU را در بین بیمارستان‌های کشور دارد و در آن، خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری و پزشکی هسته‌ای به بیماران ارائه خواهد شد.

بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با ۱۸ طبقه در ۱۰۸ هزار و ۱۵۷ متر مربع احداث شده که به دلیل سرانه فضای فیزیکی مناسب برای هر تخت، بیماران در فضایی باز و مناسب تحت درمان قرار می‌گیرند. هر طبقه بستری در این بیمارستان، شامل سه بال و هر بال دارای ۲۹ تخت بستری است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول