اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت 55 میلی‌متر بارش در«پری» زنجان/ ادامه بارش‌ها تا عصر جمعه

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با تاکید بر اینکه تا پیش‌ازظهر فردا، شرایط جوی ناپایدار ادامه خواهد داشت و احتمال رخداد بارش‌های پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست، گفت: ولی به‌تدریج شاهد کاهش ناپایداری‌ها و پوشش ابر از بعدازظهر جمعه خواهیم بود.

ثبت 55 میلی‌متر بارش در«پری» زنجان/ ادامه بارش‌ها تا عصر جمعه

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از مجموع بارش‌های ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی استان اظهار کرد: بیشترین بارش در این بازه زمانی با 54.9 میلی‌متر از ایستگاه پری گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ثبت بارش 37.9 میلی‌متری باران در ایستگاه هواشناسی ارمغانخانه اشاره و تصریح کرد: در اغلب ایستگاه هواشناسی بارش ثبت شده که بارش فرودگاه زنجان 36.3 میلی‌متر بوده است.

وی از ثبت 28.8 میلی‌متری باران در ایستگاه هواشناسی زنجان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: ایستگاه هواشناسی دانشگاه زنجان هم بارش 27.1 میلی‌متری را ثبت کرده است.

رحمن‌نیا با بیان اینکه سامانه بارشی فعال طی دو روز گذشته اغلب در غرب استان فعال بوده و بارش‌های این مناطق تقریبا دوبرابر شرق بوده است، ادامه داد: بر اساس مدل فعالیت سامانه، این بارش‌ها تا ظهر ادامه می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان غالبا ابری خواهد بود، افزود: این وضعیت جوی به تدریج با رگبار و رعدوبرق و در بعدازظهر با وزش باد نسبتا شدید تا شدید همراه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تا پیش‌ازظهر فردا، شرایط جوی ناپایدار ادامه خواهد داشت و احتمال رخداد بارش‌های پراکنده در برخی مناطق دور از انتظار نیست، تصریح کرد: ولی به‌تدریج شاهد کاهش ناپایداری‌ها و پوشش ابر از بعدازظهر جمعه خواهیم بود.

رحمن‌نیا با اشاره به اینکه اوایل هفته آینده آسمان غالبا صاف و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، گفت: کمینه دمای هوا صبح روز شنبه کاهش موقت خواهد داشت.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول