اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجتماع مهدوی مردم گرگان در جشن شهر انتظار

مردم شهرستان دارالمومنین گرگان در جشن نیمه شعبان حضور چشمگیر و بی‌نظیری داشتند و ثابت کردند که سرباز امام زمان(عج) هستند.

اجتماع مهدوی مردم گرگان در جشن شهر انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جشن شهر انتظار از میدان ولیعصر تا میدان فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مردم ولایی و انقلابی شهرستان گرگان برگزار شد و مردم در این شب زیبا میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) را جشن گرفتند.

در حاشیه این مراسم تابلوی زیبا و سفیدی درج شده بود که هریک از مردم درد و دلشان را با حضرت صاحب‌الزمان(عج) منقش می‌کردند.

چیزی که زیبایی این جشن را دو چندان می‌کرد برپایی موکبهای مهدویت بود. یکی در حال توزیع آش نذری بود و دیگری در حال پخش شکلات و چای شیرین. وسط خیابان هم کنده های آتش روشن بود و برای استقبال از مدعوین نیمه شعبان اسپند روشن می‌کردند.

صدای جشن، سرور، شادی کودکانی که عاشقانه امام زمانشان را صدا می زدند در شهر طنین‌انداز شده بود.

از یک طرف صدای مجری که از بلندگوها فریاد انا المهدی سر می داد و از طرف دیگر سرود نوجوانان انقلابی که در وصف امام عصر(عج) نغمه سرایی می‌کردند فضا را معطر کرده بود.

در حاشیه این مراسم به همت بسیج جامعه زنان شهرستان گرگان چند هدیه برای سربازان کوچک امام زمان تهیه شده بود که در جشن باشکوه مهدی(عج) بین کودکان و نوجوانان توزیع شد.

یکی از شهروندان اهل تسنن گرگان در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: در این جشن شرکت کردم که به امام زمانم بگویم ما ملت ایران از هر قشری که باشیم چه شیعه و چه سنی یار امام مهدی(عج) هستیم و محکم پای این انقلاب ایستادیم. 

کودک دهه نودی در حاشیه این جشن ابراز کرد: من تولد آقا امام زمان(عج) را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و امیدوارم هرچه زودتر فرجشان نزدیک تر شود. 

این کودک انقلابی افزود: من عاشق امام زمانم هستم و قول می‌دهم سرباز باوفای مهدی موعود باشم. 

به گزارش فارس، جشن میلاد حضرت مهدی(عج) بهانه‌ای شد تا وحدت و همدلی در جامعه نهادینه شود و دشمن حضور یکپارچه و بی‌نظیر مردم را در این جشن بزرگ ببیند، مردم از هر قومی در این جشن شرکت کردند و میلاد حضرت مهدی(عج) را جشن گرفتند و خاری بر چشم دشمنان شدند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول