اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سمنان

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در حاشیه همایش پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان عنوان کرد: اجرای این قانون منجر به شفافیت اقتصادی، انضباط مالی، عدالت مالیاتی، مبارزه با فرار مالیاتی، آشکارسازی بخش پنهان اقتصاد، رضایت مؤدیان و افزایش درآمدهای مالیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی پس از استقرار دولت مردمی دکتر رئیسی، عزم جدی برای اجرایی ساختن این قانون گذاشته و در حال حاضر گام‌های جدی را برای اجرایی کردن آن برداشته است.

حسین‌پور با اشاره به فراخوان‌های انجام‌شده گفت: بر اساس فراخوان‌های انجام‌شده در گام اول شرکت‌های پذیرفته‌شده در بازار سرمایه بورس و فرابورس موظفند از یکم آبان‌ماه امسال و دستگاه‌های دولتی و اجرایی از یکم دی‌ماه امسال در این سامانه صورتحساب صادر کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال آینده تمام اشخاص حقوقی مشمول این قانون خواهند شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این فراخوان جدید بخش زیادی از فعالان اقتصادی جامعه را دربرخواهد گرفت و به دلیل اهمیت این موضوع، همایش پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با حضور رئیس مرکز تنظیم مقررات، پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور در استان سمنان برگزار شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول