اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حضور 28 هزار نفر در جشن بزرگ نیمه شعبان در ایلام

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: طبق اعلام مسئول ستاد برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان بالغ بر ۲۸ هزار نفر در این جشن شرکت کردند.

حضور 28 هزار نفر در جشن بزرگ نیمه شعبان در ایلام

حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق اعلام مسئول ستاد برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان، براساس تعداد کاربرگ های ارائه شده با احتساب کسر افراد تکراری، بالغ بر ۲۸ هزار نفر در جشن نیمه شعبان شرکت کردند.

وی افزود: ویژگی بارز جشن امسال، علی رغم تلاقی با تعطیلات آخر هفته، حضور همه اقشار مردم در ساعات متمادی، می‌توان دانست که نشان از عشق و ارادت عمیق مردم شریف ایلام به امام زمان(عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: بیش از ۲۰۰ غرفه‌دار در چهل غرفه و توزیع بیش از ۴۰ هزار غذای نذری در دو وعده ظهر و شب، بین حاضرین در این جشن توسط هیئات و مجموعه‌های مردمی، از دیگر شاخصه‌های کم نظیر این جشن بود.

حجت‌الاسلام نجفی خاطرنشان کرد: این جشن از ساعت ۱۰:۳۰ صبح و همراه با بارش شدید باران آغاز شد و تا ساعت ۲۱ شب یعنی بالغ بر ۱۰ ساعت ادامه داشت و در هیچ ساعتی حتی در اوج باران، این مراسم از حماسه حضور مردم خالی نشد.

 وی عنوان کرد: تنوع برنامه‌های متعدد این جشن از حضور مهمان‌های ویژه تهرانی، عمو فتیله‌ای و تیم "منم بچه مسلمان " تا اجرای چندین خواننده، گروه سرود، مولودی خوانی، اجرای تئاتر، نمایش طنز، شاعر طنز و حتی اکران ویژه انیمیشن لُپتو(که همین ایام روی پرده سینما است) از دیگر ویژگی‌های جذاب جشن  بود.

نجفی افزود: همچنین مراسم‌های قرعه‌کشی جهت ادای احترام به حاضرین، اهدای ۷۰ سفر کربلا و مشهد، ۴۰ هندزفری ایرپاد، ۲۵ ساعت هوشمند و ... از دیگر جذابیت‌های این مراسم می‌توان شمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی د  پایان گفت: لازم است درمقابل این عشق و ارادت مردم به امام زمان(عج) سرتعظیم فرود آوریم و قدردان این مردم شریف و بی‌نظیر باشیم و برای تمام عزیزانی که از بیش از ۲۰ ارگان مختلف در این جشن باشکوه همراهی کردند طلب عزت و موفقیت در دنیا و آخرت کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول