اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مهدی کلینیک؛ پرچمدار بیمارستان‌های مدرن جهان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با کادر مجربی که می شناسم مهدی کلینیک پرچمدار بیمارستان های مدرن امروز جهان خواهد بود.

مهدی کلینیک؛ پرچمدار بیمارستان‌های مدرن جهان

حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: پروژه ساخت بیمارستان مهدی کلینیک به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۱ کلید خورد. این بیمارستان بسیار مدرن و مطابق با استانداردهای روز جهانی، با ۳۸ اتاق عمل و اورژانس فوق پیشرفته مجهز به باند هلی کوپتر، بزرگ‌ترین پروژه ملی سلامت در تاریخ کشور است که به‌صورت تقریباً هوشمند و به لحاظ امنیت سازه بسیار مستحکم طراحی و ساخته‌شده و قریب به یک هزار تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه می‌کند. همچنین درمانگاه بیمارستان مهدی کلینیک در فضایی حدود هشت هزار مترمربع ظرفیت مراجعات سرپایی را یک و نیم تا دو برابر افزایش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه این مجموعه بزرگ به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با ظرفیت یک هزار و ۱۰۰ تخت فعال که خود از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین بیمارستان‌های منطقه خاورمیانه است اضافه شده که در کنار پروژه درحال‌توسعه ساختمان انستیتو کانسر قطب درمان سرطان کشور با حمایت مالی یکی دیگر از خیرین سلامت، پشتوانه امنیتی خوبی برای شهر تهران و کشور در مواقع بحران خواهد بود.

قناعتی گفت: با کادر مجربی که می شناسم مهدی کلینیک پرچمدار بیمارستان های مدرن امروز جهان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول