اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین در گرگان/ غوغای سربازان دهه نودی با همخوانی سرود «سلام فرمانده2»+فیلم

همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین با اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر «عج» در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین در گرگان/ غوغای سربازان دهه نودی با همخوانی سرود «سلام فرمانده2»+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، همایش مقاومت اسلامی و قیام جهانی مستضعفین با حضور باشکوه سربازان دهه نودی و مردم شهرستان گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با هنر ایمان و شهادت، دریچه ای از نور را به همگان گشود شهیدی که اجزای پراکنده جبهه مقاومت را به یک جبهه مستحکم تبدیل کرد. 

غلامرضا منتظری با بیان اینکه سنت الهی بر این است که حق بر باطل پیروز شود چه دشمنان بخواهند چه نخواهند، افزود: در طول تاریخ باطل مانند حباب جلوه گری کرده است اما اراده خدا این است که مستضعفین وارث این زمین شوند. 

یکی از رهبران مقاومت اسلامی در عراق در این همایش تصریح کرد: من از عراق آمدم و باید فارسی صحبت کنم که زیاد بر این زبان مسلط نیستم .

سید الهاشمی الحیدری گفت: در جبهه مقاومت در جنگ هستیم جمهوری اسلامی، عراق، فلسطین و سوریه در حال جنگ هستیم حضرت امام خمینی با فریاد زینبی شروع کردند و این فریاد به حاکمیت و جمهوری اسلامی رسید و بعد از چند سال به جمهوری اسلامی رسید. 

وی اظهار کرد: جبهه مقاومت از کشمیر تا نیجریه از فلسطین تا یمن رسیده است و تمامی کشورها را در بر گرفته است. 

سید الهاشمی الحیدری ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فقط به عنوان رهبر ایران نیست بلکه امام جبهه مقاومت هستند. حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت هست و سید حسن نصرالله یکی از رهبران جبهه مقاومت است. 

وی خاطرنشان کرد: داعش، آمریکا، انگلستان و غربی ها با ولی فقیه ما مشکل دارند و دشمن درجه یک جبهه مقاومت هستند ما برای داشتن این امنیت سلیمانی ها، ابراهیم هادی ها، حججی ها دادیم تا جبهه مقاومت شکل گرفت. 

وی با بیان اینکه کشور ایران به عنوان ام القرای جبهه اسلام است، تصریح کرد: ایران 44 سال است که پایتخت جمهوری اسلامی ایران شده است و هدف اول دشمن ولایت فقیه است امروز دفاع از نظام جمهوری اسلامی و دفاع آشکار از شخصیت ولایت فقیه از اوجب واجبات است. 

وی افزود: امروز دفاع از ولایت فقیه مهمتر از نماز و روزه و برگزاری اربعین است، جوانان مقاومت و حاج قاسم وارد صحنه شدند جمهوری اسلامی امید عراق، قدس، لبنان، فلسطین و... است. 

الحیدری عنوان کرد: سکوت ما در داخل و خارج از ایران به خصوص اساتید دانشگاه، شعرا و خواص بسیار خطرناک است اگر خواص سکوت کنند دشمنان شاد می‌شوند. 

وی افزود: امروز هیچ نقدی نباید متوجه حکومت جمهوری اسلامی شود دشمن در تلاش است فقط گرانی ها و مشکلات ایران را به جهان مخابره کند گرانی در همه جای دنیا وجود دارد متاسفانه برخی فقط تصور می‌کنند فقط در ایران گرانی است که کاملا اشتباه است به عنوان مثال در آلمان اکنون به انرژی چوبی رسیدند و لوله گاز ندارند مسئله گرانی در آلمان و انگلستان و فرانسه بیداد می‌کند.

وی از آزادی قدس در ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: درست است تحریم، فشار و گرانی است بدانید در کل جهان مشکلات اقتصادی وجود دارد جبهه مقاومت در بهترین وضعیت قرار دارد و در ماه‌های آینده فلسطین آزاد خواهد شد که امید حاج قاسم سلیمانی بود و ان شالله با وجود جمهوری اسلامی و علمای انقلابی و امام جبهه مقاومت به زودی به آزادی قدس خواهیم رسید.

پدر شهید احمدی روشن هم در این همایش گفت: در روی کره زمین مردم مقاوم‌تر و شهیدپرور تر از ملت ما در دنیا وجود ندارد. این ملت الگو و اسوه تمام ملت های دنیا شدند. 

وی گفت: ایران زمینه ساز ظهور امام مهدی(عج) است باید بها بدهیم تا امر فرج مهیا شود و ملت ایران از روز نخست پیروزی انقلاب در حال پرداختن این بها هستند. 

پدر شهید احمدی روشن افزود: امروز نیاز است، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و مردم بازگو کنیم. 

 

 

در پایان این مراسم خالق سرود سلام فرمانده یک و دو «ابوذر روحی» در این همایش حضور یافت و سربازان دهه نودی مجددا با خوانده سرود سلام فرمانده 2 و همچنین سرود رفیق شهیدم، با امام شهدا و مقام معظم رهبری بیعت کردند که جانانه پای کار این  انقلاب ایستادند. 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول