اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رئیسی در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت.

رئیسی در پیامی درگذشت حسن غفوری‌فرد را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌‌الله  سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مبارز پیشکسوت و مدیر انقلابی حسن غفوری‌فرد، تصریح کرد: این خدمتگذار متعهد با سابقه طولانی مدیریتی و اجرایی در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مبارز پیشکسوت و مدیر انقلابی مرحوم دکتر حسن غفوری‌فرد موجب تأثر و اندوه شد.

این خدمتگذار متعهد با سابقه طولانی مدیریتی و اجرایی در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه این چهره مبارز و پر تلاش، مصیبت وارده را به خانواده محترم و عموم دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

به گزارش فارس، حسن غفوری‌فرد استاد دانشگاه و رئیس سابق هیأت بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، در سن 79 سالگی درگذشت.

مرحوم حسن عفوری‌فرد دارای مدرک دکترای ذرات هسته‌ای بوده است

همچنین مرحوم غفوری‌فرد دارای سوابق مدیریتی و اجرایی بسیاری در دوران جمهوری اسلامی از جمله وزارت نیرو، نماینده ۵ دوره مجلس، استانداری، ریاست سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس‌جمهور، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه و نیز رئیس هیأت بازرسی و نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

مرحوم غفوری‌فرد در سال ۱۳۸۰ نیز  برای ریاست‌جمهوری کاندیدا شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول