اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

میانگین بارندگی چند روز اخیر در کردستان ۶۲ میلی متر ثبت شد/ تداوم بارش‌ها تا صبح فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان با اشاره به تداوم بارندگی تا صبح فردا در استان، گفت: با فعالیت سامانه بارشی فعال در استان، میانگین بارندگی تاکنون در استان به ۶۲ میلی‌متر رسیده است.

میانگین بارندگی چند روز اخیر در کردستان ۶۲ میلی متر ثبت شد/ تداوم بارش‌ها تا صبح فردا

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به بارش‌های ‌گسترده در استان طی چند روز اخیر اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی در استان از روز دوشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: بر اساس پایش اطلاعات این اداره‌کل، میانگین بارندگی در استان به ۶۲ میلی متر رسیده است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته نیز ایستگاه حاجی ممدان واقع در بخش سرشیو سقز با ثبت ۹۳ میلی‌متر بارندگی، بیشترین میزان بارندگی در سطح کشور را به نام خود ثبت کرد.

پناهی به میزان بارندگی از روز دوشنبه تا صبح امروز در ایستگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: طی این وند روز در ایستگاه حاجی ممدان ۱۰۶ میلی‌متر، گل تپه سقز ۱۰۶ میلی‌متر، مریوان ۱۰۱ میلی‌متر، سقز ۹۷ میلی‌متر، بانه ۹۲ میلی‌متر، سروآباد ۹۲ میلی‌متر، سلین هورامان ۸۴ میلی‌متر، آویهنگ ۷۹ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: میزان بارش در زرینه ۵۹ میلی متر، یاسوکند ۵۰ میلی‌متر، بهارستان ۴۹ میلی‌متر، دیواندره ۴۹ میلی‌متر، بابارشانی ۵۰ میلی‌متر، بیجار ۳۹ میلی‌متر، سنندج ۳۸ میلی‌متر، دهگلان ۳۳ میلی‌متر، کامیاران ۱۶ میلی‌متر گزارش شد.

وی در ادامه از ادامه سامانه بارشی تا صبح فردا جمعه در استان خبر داد و افزود: برای صبح فردا تا اواخر شب نیز در حد احتمال و پراکنده بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

پناهی خاطرنشان کرد: روز های شنبه و یکشنبه هوا پایدار است اما از روز دوشنبه بارش‌های پراکنده آغاز خواهد شد که اوج فعالیت برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده خواهد بود.
انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول