اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مسابقات تنیس‌ روی میز دختران نونهال کشور در لارستان برگزار شد

رییس هیأت تنیس‌روی میز لارستان از معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس ‌روی میز نونهالان دختر کشور خبر داد که به میزبانی شهر لار برگزار شد.

مسابقات تنیس‌ روی میز دختران نونهال کشور در لارستان برگزار شد

محسن قربان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در لارستان با بیان اینکه برای نخستین‌بار مسابقات کشوری تنیس ‌روی میز به میزبانی لارستان برگزار شد، اظهار داشت: این میزبانی با نگاه مثبت رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران پس از مشاهده امکانات و ظرفیت‌های موجود در لارستان رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور به مدت ۲ روز در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه برگزار شد، افزود: این رقابت‌ها در سالن تازه تأسیس آکادمی بین‌المللی تنیس‌روی میز شهر لار برگزار شد.

رییس هیأت تنیس‌روی میز لارستان با اذعان به اینکه در این مسابقات ۵۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور شرکت داشتند، اضافه کرد: در این بازی‌ها ۶ تنیس‌باز لاری حضور داشتند.

وی از میزبانی لارستان در سال آینده در بازی‌های نوجوانان و جوانان کشور خبر داد و یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ اردوی تیم ملی جوانان در لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در لارستان، مهرسا رضایی‌نور از  همدان قهرمان شد، النا ناظری از کرمانشاه به مقام نائب قهرمانی رسید و سوگند نوروزی از فارس و لیانا سلطانی آذربایجان شرقی به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

گفتنی است؛ آکادمی بین‌المللی تنیس‌روی میز لارستان طی روزهای اخیر و با حضور رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۰۰ متر مربع  که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بصورت مشارکتی دولت و خیرین احداث شده است، به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول