اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجرای طرح «خانه تکانی» در یزد/ شهروندان با شماره 137 تماس بگیرید

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری گفت: شهروندان میتوانند برای دفع زباله های بزرگ نظیر(کمد،مبل و...) با مرکز پیام شهرداری به شماره 37250020 و یا سامانه 137 تماس بگیرند تا همکاران ما در خدمات شهری در اولین فرصت و سریع ترین زمان ممکن نسبت به جمع اوری زباله اقدام نمایند.

اجرای طرح «خانه تکانی» در یزد/ شهروندان با شماره 137 تماس بگیرید

محمدرضا میرجلیلی، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری،در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد،از شروع طرح هفته خانه تکانی خبرداد و گفت:هرساله با شروع اخرین هفته اسفند ماه این طرح شروع و به مدت یک هفته ادامه دارد.

میرجلیلی گفت:ممکن است مردم در حین خانه تکانی با اجناس حجیم و کهنه روبرو شوند که شامل زباله های خانگی نیست و دفع انها مشکل باشد.

وی ادامه داد:شهروندان میتوانند برای دفع زباله های بزرگ نظیر(کمد،مبل و...) با مرکز پیام شهرداری به شماره ۳۷۲۵۰۰۲۰ و یا سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران ما در خدمات شهری در اولین فرصت و سریع ترین زمان ممکن نسبت به جمع اوری زباله اقدام نمایند.

مدیر هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری گفت:امسال این طرح از شنبه 20 اسفند ماه در یزد آغاز شده و تا زمانی که نیاز باشد با هماهنگی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول