اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بحرین روادید اعضای دیدبان حقوق بشر را لغو کرد

سازمان دیدبان حقوق بشر اعلام کرد که مسئولان بحرین روادید اعضای این سازمان برای شرکت در نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی را لغو کردند.

بحرین روادید اعضای دیدبان حقوق بشر را لغو کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان دیدبان حقوق بشر امروز جمعه اعلام کرد که مسئولان بحرین هشتم مارس(۱۷ اسفند) روادید اعضای این سازمان را که ۳۰ ژانویه برای حضور در یکصد و چهل و ششمین دور نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی صادر کرده بودند، لغو کردند.

«تیرانا حسن» مدیر اجرایی سازمان دیدبان حقوق بشر همچنین میزبانی بحرین از مسابقات ورزش و فعالیت‌های بین‌المللی در سطح بالا را تلاشی از سوی مسئولان این کشور برای ترمیم چهره بحرین پس از سال‌ها سرکوب معارضان سیاسی و اختناق در جامعه مدنی آن دانست.

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، مدیر اجرایی سازمان دیدبان حقوق بشر همچنین گفت که اقدام یکجانبه بحرین در لغو روادید اعضای این سازمان برای حضور در نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی، نمونه آشکاری از تشدید سرکوب‌ها در بحرین است.

وی افزود: «در پرتو محدودیت‌های شدیدی که دولت استبدادی در بحرین بر جامعه مدنی اعمال می‌کند، شایسته است که اعضای اتحادیه بین‌المجالس جهانی به ارزش‌های تشکیلاتی خود پایبندی بوده و صدای قربانیان سرکوب در بحرین باشند».

دیدبان حقوق بشر همچنین به اعمال محدودیت‌های آزادی بیان و نقض حقوق بین‌المللی در بحرین اشاره کرد.

بحرین از ۱۱ تا ۱۴ مارس (۲۰ الی ۲۳ اسفند) میزبان نشست اتحادیه بین‌المجالس بین‌المللی خواهد بود.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول