اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

ثابتی: اینترنشنال در مصاحبه با نتانیاهو نهایت بی‌حیایی خود را نشان داد/ بسیاری از تحریم‌ها به واسطه دروغ‌های همین شبکه بود

یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی به گفت‌وگوی اینترنشنال با نتانیاهو و لبخندهای حقارت‌آمیز مجری این شبکه وقتی نتانیاهو درباره حمله نظامی به ایران سخن می‌گفت، اشاره کرد و گفت: این شبکه در این مصاحبه نهایت بی‌حیایی خود را نشان داد.

ثابتی: اینترنشنال در مصاحبه با نتانیاهو نهایت بی‌حیایی خود را نشان داد/ بسیاری از تحریم‌ها به واسطه دروغ‌های همین شبکه بود

مجتبی ثابتی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت های اخیر شبکه اینترنشنال،گفت: به واسطه دروغ هایی که این رسانه ها و عواملشان در داخل کشور گفتند مشکلات زیادی برای مردم  بوجود آمده است و بسیاری از تحریم هایی که علیه مردم ایران انجام شده است به واسطه همین دروغ ها بوده است.

وی افزود: مسئله ای که هم ساختار های حاکمیتی و هم بدنه نظام باید به آن بپردازد نگاه قهرانه به اینترنشنال و عوامل داخلی آن است. شبکه اینترنشنال به مردم ایران، به عنوان یک گوشت قربانی نگاه می کند، این رسانه در قبال عصبانیت و ایجاد خشونت در مردم پول دریافت می کرد.

ثابتی ادامه داد: این شبکه تمام تمرکزش را بر فشارهای عصبی روی همه ساختارهای نظام می‌گذاشت، اتفاقاتی که اخیرا این شبکه در داخل کشور رقم زد مردم ایران را در شدیدترین شکل ممکن عصبی و ناراحت کرد.  درخواست من این است که نهادهای امنیتی باید شدیدترین برخوردها را با عوامل داخلی شبکه اینترنشنال انجام دهند.

فعال سابق دانشجویی عنوان کرد: به نظر بنده بالاترین دشمنی را این شبکه و عواملش بر علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند و بزرگترین پروپاگاندای علیه جمهوری اسلامی را این شبکه دنبال می کند.

ثابتی گفت: در مقابله با این شبکه دو اقدام باید انجام داد اولین گام را کشورمان در توافق با عربستان انجام داد و مقاوم ترین درخواست داشت باید جمع‌آوری این شبکه سعودی باشد و به شدت دنبال این موضوع باشد.

وی افزود: ولی گام دوم و مهمتر از مورد اول  این است که در درون کشور اقداماتی را انجام دهیم و عوامل متصل به این شبکه را شناسایی کنیم و به شدت با آنها برخورد کنیم.

این فعال دانشجویی گفت: اتفاقات بد و تلخی را اخیراً در کشور به خاطر دروغ های این رسانه تحمل کردیم، گرانی نرخ دلار و ارز نیز به همین خاطر بود.

وی افزود: بسیاری از گردشگران خارجی نیز به خاطر همین جوسازی ها چندین ماه است که وارد کشورمان نشده اند و اتفاقات اخیر باعث شده بسیاری از تعاملات اقتصادی که دولت در آستانه انجام آن‌ها بود لغو شد.

ثابتی ادامه داد: در فتنه های قبلی ما شاهد این بودیم که اشخاص این فتنه ها را رهبری می کردند ولی در حوادث اخیر تمام اعتراضات را شبکه هایی مانند اینترنشنال با دروغ ها و عوامل داخلی خود دنبال می کردند.

وی افزود: این شبکه اخیرا با افرادی گفت‌وگو کرده که بیشترین دشمنی را با جمهوری اسلامی و مردم ایران دارند فردی مثل نتانیاهو نه فقط با جمهوری اسلامی بلکه با حاکمیت ارضی ایران مشکل دارد، این شبکه با گفت‌وگوهای اخیر از واقعیت خود را کاملا برای مردم ایران نشان داد.

این فعال سابق دانشجویی عنوان کرد: به نظر بنده صدا و سیما و رسانه های فعال باید آموزش هایی را برای مردم در جهت ایران اینترنشنال شناسی بگذارند تا هویت واقعی شان برای تمام مردم آشکار شود.

وی افزود:‌ این شبکه که نهایت بی حیایی را در حوادث اخیر از خود نشان داد الان به بهترین شکل ممکن واقعیت خود را نشان داد و خیلی از طرفداران خودش را نیز شرمسار کرده است و اندک کسانی که حامی آنها بودند نیز از دست داده است.

ثابتی در پایان به گفت‌وگوی اینترنشنال با نتانیاهو و لبخندهای حقارت آمیز مجری این شبکه وقتی نتانیاهو درباره حمله نظامی به ایران سخن می‌گفت، اشاره کرد و گفت: این شبکه در این مصاحبه هم نهایت بی حیایی را از خود نشان داد و نشان داد چه ماهیتی دارند.

پایان پیام/ ت 1815

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول