اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروانی: به جای افتتاح پروژه، سکوهای آزادی را درست کنید/ برای استقلال پنالتی گرفتند برای پرسپولیس شجاعت نداشتند!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از وضعیت حضور هواداران در ورزشگاه آزادی پرداخت.

پیروانی: به جای افتتاح پروژه، سکوهای آزادی را درست کنید/ برای استقلال پنالتی گرفتند برای پرسپولیس شجاعت نداشتند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، اظهار داشت: بازی مهم و حساسی است. دو تیم از شرایط مسابقه مطلع هستند. ما پرسپولیس هستیم و در خانه بازی داریم. ان‌شاالله بتوانیم 3 امتیاز مسابقه را بگیریم.

وی افزود: چطور با 8 هزار هوادار امروز میزبان هستیم؟ می‌گویند این سکوها خراب است. به جای اینکه مدام پروژه افتتاح کنید بیایید این سکوها را درست کنید! آبرو و اعتبار فوتبال ملی و مملکت است. هر موقع می‌آییم این وضعیت را دارد. این هم از وضعیت بلیت فروشی، مگر می شود؟ به جاهای دیگر می‌رویم تماشاگران‌مان بیشتر از اینجا هستند. با این تعداد هوادار که نمی‌شود بازی کرد. هیچ اتفاقی نمی افتد. اجازه بدهید هوادار بیاید. بازی مهم فصل است.

سرپرست پرسپولیس گفت: می‌گویند 3 درصد بیاید 5 درصد بیاید، این درصدها را خودمان هم نمی دانیم. خواهشم این است تعیین تکلیف کنند. ما پرسپولیس هستیم. بیشترین هوادار را داریم. هواداران عزیز بدانند تمام تلاشمان را کردیم ولی چیزی که می‌بینید این است. بیشتر از این توانایی نداریم. مقابل درب هتل نمی دانید چه جمعیتی بود. همه دنبال بلیت بودند. کمی همکاری و کمک کنید. با این شرایط نمی‌شود.

پیروانی تصریح کرد: نمی دانم سازمان لیگ زورش می‌رسد یا نمی رسد، پیگیری می‌کند یا نمی‌کند؟ اصلا معلوم نیست. دوست داریم با حضور هواداران بازی کنیم. باشگاه نامه زده و پیگیری کردند. مصاحبه هم کردیم. جاهای دیگر از در و دیوار جمعیت می آید اما این وضعیت استادیوم آزادی است.

وی در مورد خرابی سکوها و خطرات احتمالی آن، گفت: چه ارتباطی دارد؟ جای خالی زیادی وجود دارد. حالا طبقه دوم را می‌گویند خراب می‌شود و احتمال ریزش دارد. سکوهای کناری همه خالی است. مطمئن باشید 10 شش ماه دیگر هم می‌گذرد!

پیروانی با بیان اینکه از موعود بنیادی فر داور لیگ برتری فوتبال کشورمان گله دارد، اظهار داشت: شما که اینطور شجاعت داشتی در بازی قبلی آنطور پنالتی بگیری چرا پنالتی ما را مقابل فولاد در اهواز نگرفتی؟ چرا پنالتی که همه کارشناسان گفتند پنالتی بود روی شیخ دیاباته را نگرفتی؟ قبل بازی می‌گویم که نگویند بعد از بازی احساسی و خسته بوده! کاش این شجاعت را در بازی قبلی ما هم داشتید.

وی افزود:‌واقعا امسال از داوری ضرر کردیم ولی حرفمان به جایی نمی رسد. ان شاالله امروز داوری خوبی ببینیم. اگر این پنالتی را گرفتی، آنجا باید صددرصد پنالتی می‌گرفتی. نمی‌دانم چرا آنجا را نمی‌بینی اما اینجا را می بینی. چه حاشیه امنیتی داشتی؟ به خاطر جو استادیوم بود نگرفتی؟ VAR‌هم حالاحالاها به این مملکت نمی‌آید. بهانه شده، مدام نگویید منتظر بمانید. زمان ما VAR‌وجود نداشت. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

پایان پیام/ ت 1771

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول