اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله عراق: نباید اجازه داد حزب بعث به قدرت بازگردد

مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق ضمن تبریک عملیاتهای استشهادی مبارزان فلسطینی، نسبت به تلاشها برای بازگردان حزب بعث به قدرت در عراق هشدار داد.

حزب الله عراق: نباید اجازه داد حزب بعث به قدرت بازگردد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق شامگاه امروز شنبه با انتشار توئیتی، عملیات جهادی علیه رژیم موقت صهیونیستی را تبریک گفت و آن را مایه مباهات و افتخار برای همه آزادگان جهان دانست.

شبکه خبری العهد به نقل از العسکری گزارش داد، امیدوار هستیم که چنین عملیاتهایی ادامه یابد تا ابهت دشمن صهیونیستی در هم شکند و در فلسطین اشغالی شکست بخورد و ملت فلسطین به پیروزی برسند.

وی در بخش دیگر، به مسائل داخلی عراق پرداخت و تأکید کرد، افراد شرافتمند در احزابی که در فرآیند سیاسی مشارکت دارند و نمایندگان پارلمان باید در برابر تلاشهایی که برای بازگرداندن حزب جنایتکار بعث به قدرت صورت می‌گیرد، ایستادگی کنند.

ابوعلی با بیان اینکه این اقدام، خیانت تاریخی به خون صدها هزار شهید و مظلومی است که به دست رژیم بعث کشته شده‌اند، خاطر نشان کرد، کسانی که حامی بعث هستند، باید احساس ننگ و عار کنند.

این مقام حزب الله تأکید کرد، اگر سرویسهای امنیتی برای حفظ جان مستضعفان، در دیالی به وظایف خود عمل نکنند، بهتر است این کار را به کمیته‌های مردمی واگذار کنند.

وی در پایان تصریح کرد، باید پیش از هر زمان دیگری، در برابر عربستان سعودی در منطقه آمادگی داشته باشیم و اجازه ندهیم سیاست، دنیا و منافع ثروتمندان ما را درگیر کند.

کتائب حزب الله در بهمن ماه گذشته هم درباره عملیات رزمندگان فلسطینی تأکید کرد: «به برادرانمان در مقاومت فلسطین و ملت مجاهد این کشور عملیات فداکارانه [در قدس] را تبریک می‌گوییم. این عملیات سربازان اشغالگر را به وحشت انداخت، زمین را زیر پای آن‌ها به لرزه درآورد و رژیم غاصبشان را در شوک و بهت فرو برد.»

این گروه در ادامه اضافه کرد: «این پاسخ شجاعانه فردای کشتار در اردوگاه جنین توسط نیروهای رژیم اشغالگر رخ داد که طی آن تعدادی از فرزندان فلسطین قربانی شدند، این پاسخ شجاعانه سوگ در اردوگاه را به شادی و خوشحالی تغییر داد.. تبریک به قدس به خاطر پایداری فرزندان سربلند و انقلابی‌اش.»

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «بدین وسیله ما به مقاومت فلسطین این عملیات جهادی را تبریک می‌گوییم و به دولت‌های محور صهیونیستی-آمریکایی علی‌الخصوص بازوهای آن‌ها در منطقه، دشمنی اسرائیل با تمام ملت‌های منطقه را یادآور می‌شویم. سکوت و مواضع دوگانه در قبال جنایات صهیونیستی تنها باعث ماندن لکه ننگ روی پیشانی آن‌ها می‌شود و زنگی برای تداوم عملیات‌های جنایتکارانه علیه فلسطینیان و گرفتن جان آن‌هاست.»

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول