اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گولیسانی:‌ سپاهان لایق برد بود اما پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد/ داوران به خارجی‌ها راحت‌ اخطار می‌دهند

مدافع گرجستان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد را به سپاهان تبریک می‌گویم آنها لایق این برد بودند اما ما برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

گولیسانی:‌ سپاهان لایق برد بود اما پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد/ داوران به خارجی‌ها راحت‌ اخطار می‌دهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گئورگی گولیسانی پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه بازنده شدیم اما این باخت بخاطر مشکلات زیادی بود که داشتیم. خود من سرما خورده بودم و بعد از 6 روز مریضی امروز بیرون آمدم. پورعلی گنجی هم امروز مصدوم شد. با این حال این‌ها دلایل اصلی نمی‌شود. می‌خواهیم این برد را به سپاهان تبریک بگویم آنها لایق این برد بودند ولی ما هم برای قهرمانی به جنگیدن ادامه می‌دهیم.

وی در مورد اینکه فاصله دو تیم به چهار امتیاز رسیده و چگونه از قهرمانی صحبت می‌کند، گفت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. بازی‌های دیگری هم باقی مانده است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. امروز باختیم اما این فوتبال و لیگ است و هنوز شانس داریم. 

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد نحوه قضاوت داور گفت: نمی‌توانم بگویم تصمیم اخراج درست بود یا نه اما آنچه دیدگاه من در مورد داور در فوتبال شما است این است که آنها خیلی راحت‌تر به بازیکنان خارجی کارت زرد نشان می‌دهند. خود من در دومین بازی 2 کارت زرد گرفتم. به هر حال در این فوتبال ممکن است داوران تصمیمات ناصحیح هم بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول