اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستور کار هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس/ وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی میهمان بهارستان‌نشینان می‌شوند

دستور کار هفتگی کمیسیون‌های تخصصی مجلس اعلام شد و بررسی گزارش عملکرد «دریافت‌ها و پرداخت‌ها» قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد.

دستور کار هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس/ وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی میهمان بهارستان‌نشینان می‌شوند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،‌ دستور کار هفتگی کمیسیون های تخصصی مجلس اعلام شد و نشست کمیسیون های تخصصی مجلس در روزهای یکشنبه تا چهار شنبه هفته جاری برگزار می شود.

بررسی گزارش عملکرد قانون بودجه سال 1401 کل کشور با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و گزارش عملکرد «دریافت ها و پرداخت ها» قانون بودجه سال 1401 کل کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و خزانه داری کل کشور در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد.

همچنین بررسی عملکرد کالاهای پایه‌ای و صنعت خودروسازی اعم از تولید، فروش و واردات در سال 1401 و برنامه ریزی سال 1402 با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی دستورکار نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن است.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه 21 و 23 اسفند ماه جلساتی را جهت بررسی طرح‌ها، لوایح و موضوعات مطروحه خواهند داشت که به شرح زیر است:

یکشنبه

- مروری بر آخرین اخبار و مسائل روز

- بررسی آخرین تحولات با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

- بررسی آخرین تدابیر و اقدامات صورت گرفته و میزان آمادگی دستگاه های اجرایی پیرامون چهارشنبه آخر سال

سه‌شنبه

- مروری بر آخرین اخبار و تحولات

- ادامه بررسی طرح اصلاح مواد 982 و 989 قانون مدنی (ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی).

همچنین بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی این کمیسیون در روزهای (یکشنبه و دوشنبه 21 و 22 اسفندماه) نشست‌های خود را برگزار می‌کند.

در نشست روز (یکشنه 21 اسفندماه) با حضور وزیر و معاونین وزیر جهاد کشاورزی و همچنین مسئولان سازمان‌های مربوطه موضوع میوه شب عید بررسی می‌شود.

گفتنی است در نشست روز (دوشنبه 22 اسفندماه) کمیسیون کشاورزی مجلس سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی و گمرک گزارش خود را در خصوص وضعیت تامین ارز تخصیصی به کالاهای اساسی بخش کشاورزی ارائه می‌کنند.

دستور کار کامل جلسات هفته جاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی را اینجا     بخوانید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول