اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

چوب حراج به سوله های بحران تخلف محرز است/ لزوم بازگشت سوله ها به سازمان مدیریت بحران

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز گلایه از عدم واگذاری سوله های مدیریت بحران از سوی سازمان ورزش به سازمان مدیریت بحران گفت: در حالی که شهردار تهران دستور صریح برای واگذاری این سوله ها به سازمان مدیریت بحران داده اما متاسفانه سازمان ورزش در روزنامه رسمی چوب حراج بر این سوله ها زدند که تخلف محرز است.

چوب حراج به سوله های بحران تخلف محرز است/ لزوم بازگشت سوله ها به سازمان مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس،‌‌ احمد صادقی در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای ششم در تذکری گفت: موضوع سوله های مدیریت بحران و استفاده های نامتعارفی که از این سوله ها می شود برای ورزش بانوان که البته به نام بانوان و به کام پیمانکاران فضاهای ورزشی بوده موضوع کهنه ای است ولی سازمان ورزش بدون توجه به مصوبات و تذکرات پی در پی همان کاری را انجام می دهند که مافیای پیمانکاران ورزشی می خواهند تا جایی که به صورت علنی در روزنامه رسمی این سوله ها را به حراج گذاشته اند.

صادقی افزود: ‌در آگهی حراج ۳۰ بهمن سال جاری با تغییر کاربری در سوله بحران بدون درک درستی از کارکرد پایگاه‌های مدیریت بحران آنجا بوفه ایجاد کردند و این بوفه ها را به حراج گذاشتند، این نشان می دهد که مصوبه شورا درست بوده که می بایست این سوله ها از سازمان ورزش گرفته به سازمان مدیریت بحران داده شود چرا که سازمان ورزش درک درستی از کارکرد آنها ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این در حالی است که در هیات امنای سازمان مدیریت بحران و نیز دستور صریح شهردار محترم تهران برای تحویل این سوله ها تاکید شده است اما متاسفانه یامدیران شهردار تهران دستور ایشان را اجرا نمی کنند و  یا رییس سازمان ورزش با قلدری این سوله را واگذار نمی کند و یا رییس سازمان مدیریت بحران قصد تحویل گرفتن آنها را ندارد، که در هر حالت باید روسای سازمان ورزش و سازمان مدیریت بحران به هیات تخلفات اداری معرفی شوند.

صادقی گفت:امیدوارم این تذکر آخر باشد و اگر سازمان ورزش به مصوبه شورا تمکین نکند روش دیگری در پیش خواهیم گرفت.

تذکر چمران نسبت به اجاره سوله های بحران

در ادامه جلسه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز خطاب به باقری معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: اگر در سال آینده سوله ای اجاره داده شود آن را خواهیم بست و جلوی آن را خاک خواهیم ریخت این تجربه ای موفقی است که ما در زمینه نمایشگاه ها داشتیم.

چمران گفت: سالهای سال است این تذکر داده می شود اما اجرا نمی شود، اینکه بانوان در ساعات بیکاری از این فضا استفاده می کنند خوب است اما دلیلی نمی شود سازمان ورزش آنجا را ورزشگاه بپندارد، آنجا سوله بحران است پس خواهشم این است که به سازمان ورزش اخطار شدید داده شود که در سال آینده همه این سوله ها باید تحویل سازمان مدیریت بحران شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول