اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

سرپرستان دو واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای، سرپرستان واحدهای دلوار و دشتستان (برازجان) را منصوب کرد.

سرپرستان دو واحد دانشگاه آزاد منصوب شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، یوسف صداقت را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار و اشکان معصومی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) منصوب کرد. 

در متن احکام محمدمهدی طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای یوسف صداقت 

با سلام 

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»

محمدمهدی طهرانچی

لازم به ذکر است یوسف صداقت عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر دیلم است که پیش از این معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار بوده است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان)

«برادر گرامی جناب آقای اشکان معصومی 

با سلام 

بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان)» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»

گفتنی است اشکان معصومی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم است که پیش از این معاون آموزشی واحد اهرم و سرپرست واحد خورموج بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول