اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روایت اقتدار یک ملت/ امروز سنگر دفاع از حرم سنگر حوزه رسانه است

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در دوره اساتید رسانه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: مجاهدت در سنگر رسانه و نشان دادن آنچه که در صحنه واقعی میدان رخ می‌دهد، برای قشر دانشگاهیان مجاهدت بسیار مهمی است.

روایت اقتدار یک ملت/ امروز سنگر دفاع از حرم سنگر حوزه رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دوره اساتید رسانه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور به همت مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان به منظور آشنایی هر چه بیشتر جامعه دانشگاهیان با دستاوردهای غرورانگیز جمهوری اسلامی و تلاش‌های اقتدارآفرین مهندسان ایرانی از ۱۷ الی ۱۹ اسفندماه در بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور بر خط در دوره اساتید رسانه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن تشریح فضای القا شده از ناامیدی نسبت به آینده کشور و بی‌انگیزگی در حرکت‌های بزرگ، بیان داشت: در این فضا ارائه واقعیت و نشان دادن آنچه که در صحنه واقعی میدان در حال رخ دادن است، بزرگترین مجاهدت است.

 

 

وی ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، ادامه داد: جهاد تبیین به معنای نشان دادن واقعیت‌هایی است که تلاش می‌شود دیده نشوند. ما در کشور مجموعه‌ای از اتفاقات بزرگ از دستاوردهای بزرگ ارزشمند دفاعی کشور و فعالیت‌های علمی را داریم که بخشی از آن در استان هرمزگان رقم می‌خورد. در چنین فضایی ماموریت همه افرادی که دستشان در جریان روشنگری می‌رسد، مبارزه و مجاهدت در این سنگر مهم است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سنگر دفاع از حرم را سنگر حوزه رسانه و ارائه واقعیت‌ها دانست و افزود: مجاهدت در این سنگر به خصوص برای قشر دانشگاهیان، مجاهدت بسیار مهمی است. ما با نسلی مواجهیم که مظلومانه و بی‌دفاع، مورد هجمه شبهات القایی قرار گرفته و در یک تار عنکبوت و دام رسانه‌ای به اسارت گرفته شده‌اند. دسترسی‌ای که اساتید در کلاس‌های درس و در فضاهای عمومی به دانشجویان، اساتید و مجموعه دانشگاهیان دارند، باید فرصتی برای دفاع از انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردها و نقشه‌ها و طراحی‌های دشمن شود.

به گزارش فارس، اساتید دانشگاه‌های کشور ضمن حضور در کارگاه‌های آموزشی تولید محتوای رسانه‌ای، از ناو شهید ناظری و دستاوردهای نوین دریادلان نیروی دریایی از جمله شناورهای موشک انداز سپاه، دیدن کردند. بازدید از کشتی سازی ایزوایکو و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از دیگر ویژه برنامه‌های این دوره سه روزه بود.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول