اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطهری: قلعه‌نویی اصلح است/ بیانیه ذوب‌آهن علیه داوران قشنگ نبود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: باید هوشمندانه بازی کنیم و بازیکنان من مرد روزهای سخت هستند و در هفته‌های اخیر نشان دادند در روزهای سخت بهترین تصمیمات را می‌گیرند.

مطهری: قلعه‌نویی اصلح است/ بیانیه ذوب‌آهن علیه داوران قشنگ نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید مطهری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در اصفهان خاطرات خوبی داشتم، زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم روزهای قشنگی بود، ذوب‌آهن و سپاهان ۲ تیم خوب با ساختار مناسب هستند و به شهر اصفهان تبریک می‌گویم که همیشه تیم‌های قابل احترامی داشته است.

وی افزود: بازی سختی برای هر ۲ تیم است، ذوب‌آهن تیم و کادر فنی خوبی دارد و در بخش دفاعی تیم خوب و سخت‌کوشی هستند که سخت گل می‌خورند، ما هم در بخش هجومی تیم خوبی هستیم و گل‌های زده نشان دهنده این موضوع است، بازی فردا قشنگ خواهد بود.

مطهری تصریح کرد: اینکه ذوب‌آهن بیانیه داد و داوران را تحت فشار قرار داد، کار قشنگی نیست، ما هم در داوری خیلی ضرر کردیم اما این بیانیه‌ها قشنگ نیست، امیدوارم شریفی تحت تأثیر این بیانیه قرار نگیرد و قضاوت خوبی داشته باشد و همیشه عدالت رعایت شود، تیم خوب ذوب‌آهن نیازی به این بیانیه‌ها ندارد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بازی جذاب و دیدنی شاهد باشیم، من این نوید را می‌دهم که همیشه تیم هجومی باشیم و فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم، باید هوشمندانه بازی کنیم و بازیکنان من مرد روزهای سخت هستند و در هفته‌های اخیر نشان دادند در روزهای سخت بهترین تصمیمات را می‌گیرند؛ امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم و امتیاز خوبی از این بازی بگیریم.

وی در رابطه با احتمال حضور امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت تیم ملی گفت: امیر قلعه‌نویی اصلح است، تجربه خوبی دارد و مربی خوبی است، باید به مربیان ایرانی اعتماد کنیم، همینطور که این کار را برای مربیان خارجی انجام دادیم، به مربیان داخلی زمان دهیم زیرا مربیان خوبی در کشور داریم البته این به این معنا نیست که مخالف حضور مربیان خارجی هستم و در هر زمانی باید بهترین انتخاب صورت بگیرد.

مطهری در مورد نیم‌فصل دوم گفت: با توجه به بضاعتی که داریم سعی می‌کنیم از بازی‌ها امتیاز برداریم، در ۷ بازی دور برگشت ۴ تساوی و ۳ شکست داشتیم، در برخی بازی‌ها حقمان شکست یا تساوی نبود، هفته قبل فوق‌العاده بازی کردیم اما در نیمه دوم نتوانستیم بیشتر از ۲ گل بزنیم، ضرر از داوری در خیلی از این بازی‌ها بوده است اما بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند و نگرانی وجود ندارد؛ پرقدرت ادامه می‌دهیم و خودمان را برای بازی‌های بعد عید آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در رابطه با اینکه بیانیه ذوب‌آهن مربوط به بازی نساجی نبود و نساجی هم قبلاً بیانیه داده، عنوان کرد: اگر ما هم قبلاً این کار را انجام دادیم، در جریان نبوده‌ام و کار خوبی نبوده است زیرا داوران را تحت فشار قرار می‌دهد و نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند، فوتبال باید راه خود را برود و این اتفاقات خوب نیست، اگر اشاره کردم به صورت کلی بود.

وی در پایان در مورد اتفاقات بازی با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: باشگاه ما توضیح داد، عکس تزیینی بود اما در بازی با مسجدسلیمان واقعا به سمت ما کاردک پرتاب شد ولی آن بازی دیگر تمام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول