اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک 540 میلیون تومانی به خانواده زندانیان سمنان

مدیرکل زندان‌های استان سمنان از کمک 540 میلیون تومانی به خانواده‌های نیازمند زندانیان در این استان خبر داد.

کمک 540 میلیون تومانی به خانواده زندانیان سمنان

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های نیازمند زندانیان استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: در ایام پایانی سال و اعیاد شعبانیه، بیش از 540 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از 176 بسته معیشتی توسط انجمن‌های حمایت از زندانیان تهیه و توزیع شد، افزود: این اقدام توسط خیران و انجمن‌های حمایتی به مبلغ 113 میلیون تومان انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اهدای بیش از 170 کارت هدیه نقدی به خانواده نیازمند زندانیان استان خاطرنشان کرد: این کارت هدیه‌ها نیز توسط خیران تهیه و توزیع شده و بیش از 150 میلیون تومان ارزش داشته است.

وی از توزیع 223 قواره چادر و 50 عدد پیراهن مردانه بین این خانواده‌های نیازمند خبر داد و عنوان کرد: با توجه به برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف، این هدایا نیز به مبلغ بیش از 16 میلیون تومانی تهیه و توزیع شده است.

کهربایی پخت و توزیع غذای گرم را در این ایام از دیگر خدمات ارائه شده دانست و تصریح کرد: حضور گروه‌های جهادی در زندان‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه خانواده زندانیان از دیگر اقدامات این ایام بود.

پایان پیام/74002/م/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول