اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی تسریع می شود / لزوم توجه به ساخت و تعمیر مساجد و مدارس

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش نهادهای مختلف برای ارزیابی نیازهای زلزله‌زدگان شهرستان خوی و تلاش برای بازسازی این مناطق گفت: سرعت کار بازسازی توسط ادارات مرتبط باید بیشتر شود.

بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی تسریع می شود /  لزوم توجه به ساخت و تعمیر مساجد و مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی اظهارداشت: تلاش برای انجام کارهای محوله، بهترین کمک‌ به زلزله‌زدگان است که البته در این مسیر، باید مردم هم مشارکت داده شوند.

وی اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی برای کمک به زلزله‌زدگان با توجه ویژه دولت مردمی سیزدهم تمهید شده که اختصاص کمک بلاعوض در حوزه ودیعه مسکن، کمک بلاعوض برای ساخت، تسهیلات ساخت و همچنین کمک‌ اعتباری برای ساخت واحدهای دامی در روستاها از جمله آنها است.

استاندار آذربایجان‌غربی‌ ادامه داد: دستگاه‌های دخیل در این خصوص سرعت کار را بالا ببرند تا ضمن پیشبرد مراحل مختلف کار تعمیر یا ساخت، رضایت مردمی هم روز به روز بیشتر شود.

معتمدیان تاکید کرد: در کنار احداث و تعمیر منازل آسیب دیده، توجه ویژه‌ای هم باید به ساخت و تعمیر مساجد و مدارس صورت گیرد و سعی شود روند احداث این اماکن با سرعت و با استفاده از ظرفیت خیرین دنبال شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان درخصوص تامین‌ میلگرد و سیمان برای ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده خوی گفت: برآوردهای دقیق در این خصوص صورت گیرد تا بتوانیم تخصیص های لازم و کافی را در این باره داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول