اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خدمات رسانی به 7500 زائر راهیان نور در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر

مسؤول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر از خدمت رسانی به 7 هزار و 500 نفر از زائران راهیان نور خبر داد و گفت: راهیان نور مظهر بروز و ظهور تمام فضائل اخلاقی و سیره شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است.

خدمات رسانی به 7500 زائر راهیان نور در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عبدالله گرزین مسؤول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر طی گفت و گویی اظهار کرد: راهیان نور مظهر بروز و ظهور تمام فضائل اخلاقی و سیره شهدا در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از نیازهایی جوامع و نسل جدید ما جهاد تبیین با مولفه های حاکم بر سیره شهدا است، افزود: اگر بتوانیم سیره شهدا را خوب تبیین کنیم آن دغدغه ها، شجاعت ها و ایثارگری ها را در نسل جوان امروز هم می بینیم و این امر نیازمند این است که از بستر راهیان نور استفاده کنیم.

 مسؤول اردوگاه شهید محمد بلباسی خرمشهر با اشاره به اینکه راهیان نور به عنوان بزرگترین ماموریت فرهنگی کشور، رسالت کادر سازی برای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، بیان کرد: تقاضای ما این است که همه دستگاه های مسؤول به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند و شرایط را برای حضور بیشتر مردم فراهم کنند تا مردم بتوانند از فضای معنوی بهره ببرند.

گرزین ادامه داد: اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر از ۹ اسفند تا کنون میزبان زائران استان مازندران، دانشجویان، بسیج محلات، خانواده هایی که سفر زیارتی داشته اند بوده است، ما میزبان حدود ۷ هزار ۵۰۰ نفر از زائران خواهر و برادر بوده ایم که از برنامه های متنوع این اردوگاه استفاده کرده اند.

وی با بیان اینکه شرکت زائران در رزمایش فرهنگی، رزمی و اجرای ویژه برنامه اعیاد شعبانیه، مداحی، روایتگری و سخنرانی برای آنان، از جمله برنامه ها در اردوگاه بوده است، یادآور شد: در مرحله اول ۱۰۰ خادم خواهر و برادر از ۹ تا ۱۹ اسفند در اردوگاه شهید بلباسی خدمت رسانی کردند و اکنون نیز گروه جدید ۱۰۰ نفره برای مرحله دوم خدمت رسانی در این اردوگاه استقرار پیدا کرده اند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول