اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

عرضه مستقیم کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های نوروزی ارومیه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه از عرضه مستقیم اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام منتهی به عید نوروز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرفه‌های نمایشگاهی خبرداد.

عرضه مستقیم کالاهای اساسی در نمایشگاه‌های نوروزی ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه پرویز امجدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه در حاشیه بازدید از محل غرفه های توزیع کالاهای تنظیم بازاری، از عرضه مستقیم اقلام اساسی مورد نیاز مردم در ایام منتهی به عید نوروز و ماه مبارک رمضان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرفه های نمایشگاهی خبر داد.

وی با اشاره به آغاز این عرضه از بیستم اسفند ماه در پارک جنگلی محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه و کانون جوانان شهرستان ارومیه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها رساندن محصولات کشاورزی و دامی استان با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کننده است.

امجدی گفت: توزیع اقلام اساسی از جمله برنج هندی و تایلندی، شکر، گوشت قرمز و مرغ منجمد به نرخ دولتی در قالب بسته‌های حمایتی و معیشتی تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد.

 وی افزود: قیمت این محصولات با نرخ مصوب دولتی بوده و هر گونه توزیع خارج از شبکه این محصولات با قیمت آزاد پیگرد قانونی دارد و اکیپ های گشت و نظارت این مدیریت، با بازرسی بر نحوه توزیع، کنترل مداوم قیمت ها، بازار را رصد و با متخلفین برخورد خواهند نمود.

لازم به ذکر است از ابتدای سال تا کنون بیش از ۶۱۰۰ تن انواع کالاهای اساسی شامل ۲۹۰۰ تن انواع برنج، ۱۵۵۰ تن شکر، ۹۵۰ تن مرغ منجمد و ۵۵۰ تن انواع گوشت قرمز جهت تنظیم بازار در سطح شهرستان و دهستانهای ارومیه تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول