اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فعالیت 110 گشت نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کل ستاد، نیروهای کمکی از مراکز آموزش و همچنین یگان ویژه در ایام نوروز برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت بسیج شده‌اند، گفت: ۱۱۰ گشت نیروی انتظامی در ایام نوروز فعال هستند و سه ایستگاه پلیس جدید نیز اضافه می‌شود.

فعالیت 110 گشت نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر، میزان کشفیات ۱۱ درصد افزایش داشته و به سه هزار و ۹۰۰ کیلوگرم رسیده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی این مدت ۲۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد افزایش یافته است.

امان‌اللهی ارزش اموال مورد بررسی در پرونده‌های جرایم اقتصادی را یک‌هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

روند کاهشی سرقت در استان

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از معدود استان‌هایی است که آمار سرقت در آن کاهشی بوده، مطرح کرد: امسال ۱۱ هزار و ۶۱۵ مورد سرقت گزارش شده که این آمار با یک درصد کاهش، تقریبا مشابه سال گذشته بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: ۲ هزار و ۹۰۱ سارق دستگیر و ۳۳ باند سرقت شناسایی و متلاشی شد.

امان‌اللهی ضمن اشاره به وقوع چهار هزار و ۸۳۶ مورد تصادف در استان و افزایش ۱۱ درصدی آن نسبت به سال پیش، اظهار کرد: در مجموع ۱۹۸ مورد فوتی ناشی از تصادفات داشتیم که این میزان نسبت به سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.

بالغ بر ۲۱ هزار بازدید از واحدهای صنفی انجام شد

وی در خصوص فعالیت در حوزه نظارت بر واحد‌های صنفی و بازار گفت: بالغ بر ۲۱ هزار بازدید در حوزه نظارت انجام و ۱۶ هزار و ۹۹۶ مورد تذکر به واحد‌های صنفی داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اضافه کرد: ۲ هزار و ۸۳۵ فقره اخطاریه و ۴۸۶ مورد پلمب واحد‌های صنفی متخلف نیز ثبت شده است.

امان‌اللهی ضمن اشاره به ارائه خدمات به بیش از ۲۹۰ هزار مراجعه‌کننده به کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان، بیان داشت: در حوزه راهور و پلیس راه نیز ۱۹۳ هزار و ۸۶۹ مورد خدمات به شهروندان ارائه شد.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۹۳۷ مورد خدمات مشاوره‌ای و مددکاری در مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی ارائه شد، اظهار کرد: ۶ هزار و ۶۳ مورد مراجعه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نیز ثبت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: هفت هزار و ۸ فقره از پرونده‌های تشکیل‌شده که عمدتا در حوزه اختلافات بوده، به مصالحه انجامیده است.

۲ هزار و ۳۰۶ مشمول غایب دستگیر شدند

امان‌اللهی گفت: در حوزه وظیفه عمومی در مجموع سه هزار و ۸۵۷ نفر اعزام و ۲ هزار و ۳۰۶ مشمول غایب دستگیر شدند و ۱۴ هزار و ۲۳۵ مورد خدمات به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

وی اظهار داشت: ۶۵۵ هزار و ۱۹ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیس برقرار و بخش قابل توجهی از این گزارشات به انجام عملیات منجر شد.

با مخلین نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال برخورد جدی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه باید به چهارشنبه‌سوری به‌عنوان یک سنت و امری اجتماعی که منجر به شادی و دور هم جمع شدن مردم می‌شود نگاه کنیم، بیان کرد: طی سنوات گذشته افراد محدودی در سطح کشور این سنت را تغییر داده و باعث اذیت و آزار و خسارت رساندن به مردم شده‌اند.

امان‌اللهی با بیان اینکه پلیس به‌عنوان خادم مردم با هرگونه اخلال در نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد، افزود: مردم موارد راه‌بندان و مزاحمت را اطلاع دهند.

وی مطرح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای وقوع موارد احتمالی انجام شده و نیروهای پلیس آماده حفظ و استقرار نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال هستند.

نیروهای انتظامی و یگان ویژه برای حفظ امنیت در ایام عید بسیج شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به اینکه کل ستاد، نیروهای کمکی از مراکز آموزش و همچنین یگان ویژه در ایام نوروز برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت بسیج شده‌اند، اظهار کرد: ۱۱۰ گشت نیروی انتظامی در ایام نوروز فعال خواهند بود و سه ایستگاه پلیس جدید نیز اضافه می‌شود.

امان‌اللهی افزود: نیروهای انتظامی در اماکن مسافرپذیر و تفرجگاه‌ها مستقر می‌شوند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول