اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

450 بسته غذایی بین نیازمندان در بیرجند توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند گفت: ۴۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه سال جدید توزیع شد.

450 بسته غذایی بین نیازمندان در بیرجند توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه نوروز،  ۴۵۰ سبد غذایی با مشارکت خیرین و نیکوکاران و به همت خانه‌های هلال و جمعیت هلال احمر بیرجند بین خانواده‌های نیازمند، بی بضاعت و اقشار آسیب پذیر توزیع شد.

وی ارزش ریالی این بسته ها را بالغ بر دو میلیارد ریال دانست و افزود: همچنین با توجه به پیش رو بودن سال جدید، ۳۰۰ دست لباس بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت همه اعضا و خیرین جمعیت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان بیان کرد: با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان بیش از پیش نیازمند همکاری مردم و خیرین در کمک به نیازمندان هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند ادامه داد: مردم نوع‌دوست و خیران می توانند علاوه بر کمک های نقدی، با اهدای اقلام غذایی اعم از حبوبات، انواع کنسرو، قند، شکر، چای خشک، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و روغن  جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند را در ماه مبارک رمضان و کمک به هموطنان کم برخوردار یاری کنند.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول